اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

150 کلاس درس در بروجرد هوشمندسازی شده‌ است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس یکی از موارد مهم سند تحول بنیادین است، گفت: در شهرستان بروجرد 150 کلاس درس هوشمند‌سازی شده‌ است.

150 کلاس درس در بروجرد هوشمندسازی شده‌ است

فرج الله شاهوردی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: مدرسه هوشمند، مدرسه‌ای است که در جهت فرآیند یادگیری و بهبود مدیریت به صورت سیستمی نظام یافته بازسازی شده تا دانش آموزان را برای ورود به عصر اطلاعات آماده کند.

 وی افزود: کنترل و مدیریت در این مدرسه مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه و محتوای اکثر دروس آن الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: مدارس هوشمند از دستاوردهای مهم توسعه فناوری اطلاعات در برنامه‌های آموزش و پرورش است که نتایج آن نه تنها در محیط آموزشی تاثیرات خود را خواهد داشت، بلکه تحولی نوین همراه با تجارب واقعی محیط زندگی دانش‌آموزان و فردای آنها است.

وی اظهار داشت: امتحانات از طریق رایانه انجام می‌شود و در مدرسه هوشمند فلسفه آموزشی بر این موضوع تاکید دارد که هر کس بیشتر توانایی دارد، می‌تواند بیشتر یاد بگیرد و برنامه آموزشی طوری طراحی می‌شود که تمام نیازهای متفاوت و توانایی‌های دانش‌آموزان را پوشش دهد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول