اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

تلاش برای هوشمند کردن مدارس وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: تلاش برای هوشمند‌سازی مدارس وظیفه همه مسئولان است که در شهرستان باشت نیز باید این وظیفه خود را انجام دهند.

تلاش برای هوشمند کردن مدارس وظیفه همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: تحولات بنیادی در آموزش و پرورش در جهت تولید علم و دانش روز توأم با تعهد و معنویت که تاکید مقام معظم رهبری است آغاز شده و برای تحقق منویات رهبری باید توجه به آموزش و پرورش همه‌جانبه و همگانی باشد.

وی توجه به مسائل معنوی و فرهنگی و علم و دانش را سرآمد همه کارها دانست و گفت: هرگونه هزینه در این خصوص بزرگترین سرمایه‌گذاری است و در این رابطه هیچ‌گونه کوتاهی و غفلت قابل توجیه نیست.

فرماندار شهرستان باشت به تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی، تهیه سوخت برای فصول سرما در مدارس و نگهداری و صیانت از محیط‌های آموزشی به خصوص در روستاها تاکید کرد.

قلی‌پور، بازماندن حتی یک نفر از تحصیل را جبران‌ناپذیر دانست و گفت: همه تلاش‌ها بر این است که با افزایش ابزار و امکانات سطح علم و دانش و تربیت دانش‌آموزان ارتقا یابد و دو چندان شود.

فرماندار باشت تصریح کرد: 260 میلیون ریال برای هوشمندسازی مدارس اختصاص داده شده، هر چند این میزان اندک است اما قدم به قدم باید به این موضوع بپردازیم و از هرگونه اعتبار و کمک‌های خیرین، مردم و اولیای دانش‌آموزان که با خودیاری مشارکت داشته باشند غافل نشویم.

وی نسبت به تسریع در پیشرفت و تعمیر و تجهیز مدارس و تکمیل فضاهای آموزشی در دست اجرا و مرمت و نوسازی آن‌ها و تأمین آب آشامیدنی بهداشتی هم تاکید کرد و اظهار داشت: فضاهای آموزشی که در شهرها و روستاهایی که از نعمت گاز برخوردارند اگر فاقد گاز هستند نسبت به گازکشی آنها اقدام شود.

فرماندار باشت با تبریک دهه ولایت و امامت، هفته اولیا و مربیان و 13 آبان، نسبت به هر چه بهتر برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان هم تاکید کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول