اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش

نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در قم گشایش یافت

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس استان قم امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم گشایش یافت.

نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در قم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دومین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس استان قم عصر سه‌شنبه با حضور یوسف نوری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم گشایش یافت.

مراکز مختلف آموزشی و کمک آموزشی و نواحی مختلف آموزش و پرورش استان قم جدیدترین دستاوردهای خود را در قالب‌های گوناگون در بیش از 40 غرفه در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار داده‌اند.

انواع روش‌های آموزشی، بسته‌های آموزشی دوره‌های مختلف تحصیلی، وسایل کمک آموزشی، کتاب‌های کمک درسی و ابزارهای رایانه‌ای ویژه مدارس از جمله مواردی هستند که در غرفه‌های دومین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس استان قم به نمایش گذاشته شده‌اند.

در برخی از غرفه‌ها نیز با توجه به ضرورت توجه به استعدادهای درخشان در میان نوجوانان و کودکان، انواع وسایل گوناگون ساخته شده توسط آنها به معرض نمایش درآمده و بازدیدکنندگان می‌توانند با زمینه‌های مختلف هوش و استعداد دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی آشنا شوند.

تخفیف ویژه در فروش کتاب‌های کمک آموزشی از جمله مزایای این نمایشگاه به شمار می‌رود که والدین می‌توانند با استفاده از فرصت فراهم شده به خرید کتاب‌های مورد نیاز برای فرزندان خود اقدام کنند.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و کمک‌ آموزشی مختلفی نیز برای والدین و دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که در ساعات مختلف به ویژه در نوبت عصر برگزار شده و شرکت در آنها برای عموم رایگان است.

آموزش مسائل بانکی و آشنایی با فناوری‌های جدید و روز از دیگر موضوعات کارگاه‌های برگزار شده در این نمایشگاه است که با همکاری بخش خصوصی تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی مدارس دایر خواهند بود.

کارشناسان مجرب و نیز مدیران نواحی مختلف آموزش و پرورش قم نیز در طول برگزاری نمایشگاه پاسخگوی سوالات والدین و علاقه‌مندان به مباحث آموزشی و روش‌های نوین تحصیلی خواهند بود.

برگزاری مسابقات علمی ویژه دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود که جوایز آنها نیز متناسب با فضای عمومی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول