اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

هوشمندسازی تمام مدارس شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: هوشمندسازی تمام مدارس جم در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

هوشمندسازی تمام مدارس شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری صبح امروز در نشست کارکنان و مدیران آموزش و پرورش جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای اجرای طرح تحول بنیادین و اجرای نظام جدید آموزش کشور افزود: به یاری خداوند متعال و همت و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران محترم و همکاران گرامی مهر امسال شاهد تحولات عظیمی در مدارس بودیم و تمامی مدارس ما با آمادگی کامل به استقبال دانش‌آموزان رفتند که به اذعان کارشناسان اداره کل که از مدارس شهرستان بازدید کردند بهترین عملکرد را در بین شهرستان‌ها و مناطق 17 گانه استان داشتیم که نشان از احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی و وجدان کاری شما بزرگواران دارد.

رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی تمام مدارس جم خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به طرح ملی هوشمندسازی مدارس و استفاده از فناوری‌های جدید در امر تدریس به همت مدیران مدارس، اولیاء و خیرین اقدامات قابل تحسینی در مدارس صورت گرفته و در بسیاری از آنها کلاس‌های هوشمند راه‌اندازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد هوشمندسازی تمام مدارس شهرستان باشیم.

اسکندری تصریح کرد: در امر تعلیم و تربیت مشارکت همه جانبه اولیاء و مربیان و همکاران فرهنگی امری ضروری و غیر قابل انکار است و هر موقعی که همراهی و همفکری مردم وجود داشته شاهد پیشرفت‌های مطلوبی در آموزش و پرورش بودیم از این رو توجه ویژه به انجمن اولیا و مربیان و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های آنان می‌تواند راه‌گشای مشکلات فراروی آموزش و پرورش باشد.

وی گفت: در سال تحصیلی گذشته موفقیت‌های بسیار خوبی نصیب آموزش و پرورش شده که کسب مقام اول هنرستان کارآفرین در کشور و همچنین کسب رتبه یک کشوری توسط دانش‌آموز جمی در رشته صنایع شیمیایی، عناوین مختلف کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری، مقام‌های قابل توجه آموزشی و ورزشی در استان از جمله آنهاست که نشان‌دهنده وجود استعدادهای درخشان و ناب در شهرستان است.

اسکندری اضافه کرد: مسئولیت به ظهور و به‌روز رساندن این استعداها بر عهده فرهنگیان گرامی و مجموعه آموزش و پرورش است که باید در این زمینه توجه ویژه صورت گیرد و امیدوار هستیم امسال نیز به موفقیت بیشتری برسیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول