اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد

کسب رتبه نخست هوشمندسازی مدارس توسط قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: استان قم با زیر پوشش قرار دادن هزار کلاس درس رتبه نخست هوشمندسازی مدارس را کسب کرده است.

کسب رتبه نخست هوشمندسازی مدارس توسط قم

محمدحسین امین‌جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بیش از هزار کلاس درس در قم شامل این طرح شده‌اند که بخشی از آن بر عهده بخش خصوصی بوده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان قم رتبه‌های نخست کشوری در زمینه علمی و رتبه‌های جهانی در عرصه‌های مختلف ورزشی را طی سال گذشته کسب کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه استان قم رتبه نخست تولید محتوا را در جشنواره رسانه‌های دیجیتال کسب کرده است گفت: رتبه‌های نخست افزایش سوادآموزی و جشنواره روش‌های برتر تدریس در رشته حسابان از دیگر افتخارات آموزش و پرورش استان قم در سال گذشته بوده است.

وی افزود: کسب رتبه نخست کشوری در گروه آموزشی مشاوران برای دومین سال پیاپی، کسب 36 رتبه برتر کشوری در رشته‌های گوناگون مذهبی و نیز کسب 105 رتبه برتر ملی در زمینه مسابقات فرهنگی و ادبی از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش قم بوده است.

امین‌جعفری با بیان اینکه در سال تحصیلی 92 – 91 بیش از 25 هزار دانش‌آموز افغانی در مدارس استان قم ثبت‌نام کرده‌اند عنوان داشت: اتباع خارجی در مدارس تمام مناطق قم حضور دارند اما در مناطقی چون شهر قائم، نیروگاه و مدارس حاشیه شهر تعداد آنها بیشتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: هزینه ثبت نام اتباع خارجی از 80 تا 250 هزار تومان متغیر بوده و با توجه به شرایط خاصی که تعیین شده این مبلغ از آنها دریافت می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول