اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز خبر داد

هوشمندسازی 157 کلاس از مدارس شهرستان البرز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش البرز گفت: هوشمندسازی مدارس در عرصه آموزش بسیار سودمند بوده و در سال تحصیلی گذشته 157 کلاس از مدارس البرز هوشمند شده است.

هوشمندسازی 157 کلاس از مدارس شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز با حضور فرماندار البرز، شورای شهر الوند و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

محمد‌حسین تقوی در این جلسه اظهار کرد: امید است با همت و همکاری مسئولان بتوانیم در راستای پیشرفت روزافزون آموزش و پرورش شهرستان البرز گام برداریم.

وی با اشاره به عملکرد اداره آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته با حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و همکاری مسئولان شهرستان البرز موفق به هوشمندسازی 157 کلاس در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان شده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز تأکید کرد: در طرح هوشمندسازی مدارس البرز باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد تا با سرعت، کلاس‌های بیشتری از مدارس هوشمند شوند.

 

* هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی ضروری است

تقوی با اشاره به اهداف دروس ششم ابتدایی ابراز کرد: برای رسیدن به اهداف مدنظر در پایه ششم ابتدایی، هوشمندسازی کلاس‌های دانش‌آموزان ششم ابتدایی اساسی است.

وی با تأکید بر اجرای صحیح طرح هوشمندسازی تصریح کرد: یکی از مزایای این طرح، امکان دنبال کردن مطالب عنوان شده توسط معلم در خانه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز ادامه داد: در سیستم هوشمند چنانچه دانش‌آموزی به هر دلیلی یک جلسه از کلاس درس را حضور نداشته باشد، می‌تواند روز آتی مطالب بیان شده در کلاس را دریافت و مشاهده نماید.

تقوی با اشاره به مدارس هوشمند شهرستان البرز اذعان کرد: تعداد بسیاری از کلاس‌های شهر الوند و 22 کلاس نیز در شهر محمدیه هوشمندسازی شده‌اند که در مجموع در مقطع ششم ابتدایی این شهرستان، 46 کلاس برای هوشمندسازی باقی مانده‌ است.

وی با اشاره به حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس خاطرنشان کرد: مشارکت متناسبی میان مدارس و سازمان آموزش و پرورش در راستای اجرای کامل این طرح وجود دارد و امید است با کمک دستگاه‌های دیگر شهرستان البرز اجرای این طرح با سرعت و پیشرفت چشم‌گیری صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول