اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کریمی قدوسی در گفت‌وگو با فارس:

احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا خدمتگزار لابی صهیونیسم هستند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب آمریکا، خدمتگزار لابی صهیونیسم و کارتل‌های چندملیتی هستند.

احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا خدمتگزار لابی صهیونیسم هستند

جواد کریمی قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در تمام ادوار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، تحلیلگران سیاسی جمهوری اسلامی ایران، این انتخابات را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داداند و نکته مورد توافق همه این تحلیلگران این است که انتخاب هر یک از دو کاندیدای حزب دموکرات یا جمهوری‌خواه، تاثیری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال این کشور نداشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نتیجه انتخابات آمریکا، تاثیری در روند انقلاب اسلامی ایران و همچنین مباحث کلانی که مدنظر مقام معظم رهبری و امام راحل است، ندارد.

کریمی قدوسی گفت: از نگاه مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی ایران، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده آمریکا، دو لبه یک قیچی هستند که کانون مرکزی آن را منافع رژیم صهیونیستی تشکیل می‌دهد.

وی افزود: در واقع این دو حزب به دنبال آن هستند که امنیت رژیم صهیونیستی را در منطقه خاورمیانه تامین کنند و از سوی دیگر بدون اجازه شرکت‌های چندملیتی و کارتل‌های بزرگ اقتصادی دنیا نیز که تحت نفوذ لابی صهیونیسم هستند، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

کریمی قدوسی اضافه کرد: در عرصه سیاست خارجی نیز عملکرد اصلی این دو حزب و کاندیداهای مورد نظر آنها در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آزادی‌خواه، مبتنی بر نابودی کامل آنها و براندازی است.

وی عنوان کرد: تاکتیک‌های این دو حزب در ظاهر با یکدیگر متفاوت است، اما در باطن هر دوی آنها عروسک‌های خیمه شب‌بازی لابی صهیونیسم در منطقه هستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در بهارستان نهم با اشاره به تبلیغات انتخاباتی اوباما و رامنی ادامه داد: هر دوی این کاندیداها تلاش می‌کنند تا در ابراز دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران از یکدیگر پیشی بگیرند و گمان می‌کنند از این طریق می‌توانند در جلب نظر لابی صهیونیسم و همچنین مشارکت مردم آمریکا تاثیر بیشتری بگذارند.

کریمی قدوسی با اشاره به سیره امام راحل در ارتباط با آمریکا افزود: امام خمینی(ره) همواره در فرمایشات خود تاکید داشتند که خطر آمریکا بسیار زیاد است و اگر کوچک‌ترین غفلتی انجام شود، نابود می‌شویم.

وی در ادامه با اشاره به نتیجه انتخابات و رقابت میان رامنی و اوباما اظهار کرد: در حال حاضر رقابت میان این دو کاندیدا بسیار نزدیک است و نمی‌توان به‌ صراحت گفت که کدام یک از آنها در این رقابت پیروز می‌شوند.

وی ادامه داد: البته مسئله‌ای که مشخص است این است که اوباما در دوران ریاست‌جمهوری خود نتوانست وعده‌های خود را محقق کند؛ زیرا شعار اصلی او، تغییر بود، اما این مسئله محقق نشد.

کریمی قدوسی ابراز کرد: نیروهای آمریکایی همچنان در افغانستان تلفات می‌دهند و بخش عظیمی از این نیروها هنوز در سرزمین‌های اشغالی باقی مانده‌اند و از سوی دیگر شاهد هستیم که زندان گوانتانامو نیز همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و این مسائل مغایر با شعارهای اوباما بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحران‌های ناشی از دخالت آمریکا در کشورهای دیگر، امروز گریبانگیر مردم آمریکا شده است و بیشترین نگرانی شهروندان ایلات متحده آمریکا در حال حاضر، مسائل امنیتی و دخالت در خارج از مرزها است.

کریمی قدوسی گفت: بدهی 16 تریلیون دلاری و همچنین جنبش 99 درصدی وال استریت دو یادگار شوم اوباما برای مردم آمریکا است.

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان آمریکایی امروزه امنیت و رفاه را تنها در چارچوب مرزهای ملی خود جست‌وجو می‌کنند و خواستار این هستند که منابع درآمدی ایلات متحده، به خارج از مرزهای این کشور صادر نشود.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول