اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی:

بلوغ علمی ایران عصبانیت آمریکا را برآشفته است/ بمب هسته‎ای بهانه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز آمریکا را عصبانی کرده موضوع دستیابی ایران به بمب هسته‎ای نیست بلکه بلوغ علمی ایران است.

بلوغ علمی ایران عصبانیت آمریکا را برآشفته است/ بمب هسته‎ای بهانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار داشت: توان خدمات فنی و مهندسی ایران تا جایی پیش رفته که در عرصه‎های ملی و بین‎المللی برنده میدان هستیم.

وی تصریح کرد: امروز ایران در صنعت دفاعی به نقطه‎ای رسیده که پهپاد در قلب رژیم صهیونیستی مانور می‎دهد و در بخش هوا و فضا به قابلیت خوبی با وجود همه تحریم‎ها و تهدیدها رسیده‎ایم که غرب نمی‎تواند آن را تحمل کند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحریم‎ها از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شده و مال امروز نیست ادامه داد: تشدید تحریم‎ها به خاطر جایگاه علمی ایران است و هر چه ایران در این مسیر سرعت می‎گیرد دشمنان عصبانی‎تر می‎شوند.

امامی با بیان اینکه علم به عنوان ابراز قدرت در دست سلطه‎گران بوده است خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده ابزاری از علم آن را به انحصار خود درآورده بودند که امروز ایران این جایگاه را تغییر داده و نظم آنها را متحول کرده است؛ این امر نشان می‎دهد که ایران از تحریم‎ها عبور کرده است.

وی یادآور شد: برنامه کلانی را نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتبار صنعت چشم‎انداز در شاخصه‎های مختلف برای کسب رتبه اول در دستور کار دارد که یکی از آنها بحث علم است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جایگاه علمی ایران بعد از انقلاب اسلامی با هدف‎گذاری که انجام گرفت یک جهش بزرگ را نشان می‎دهد؛ به طوری که تا سال 2010 میلادی جایگاه علمی ایران در رتبه نوزدهم قرار داشت و اگر این روند به همین منوال پیش برود در سال 2018 به رتبه چهارم جهان با ارتقای 15 پله صعود دست پیدا خواهیم کرد.

امامی گفت: جهاد علمی برای کشوری که هدفش پیشرفت است و می‎خواهد رتبه اول را به دست آورد سرمایه‎گذاری در این حوزه است.

وی ادامه داد: یکی از جایگاه‌هایی که به شاخص‌های توسعه کمک کرد و به عنوان پایه و اساس شاخص‌های دیگر نیز تلقی می‎شود دانشگاه آزاد اسلامی بوده که با ایجاد ظرفیت جدید علمی سهم بسزایی در ارتقای کشور داشته است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول