اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نیروی زمینی سپاه مطرح کرد

اهداف آمریکا در جنگ هشت ساله علیه ایران

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ‌در خاطرات یکی از مشاوران امنیتی رئیس جمهور آمریکا‌ تامین انرژی غرب از طریق خاورمیانه و ‌تامین امنیت رژیم صهیونیستی دو ‌هد‌ف عمده ‌تجاوز به ایران در جنگ هشت ساله اعلام شده است.

اهداف آمریکا در جنگ هشت ساله علیه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سردار سرتیپ پاسد‌ار عبدالله عراقی ظهر امروز در یادواره  سردار شهیداحمد سلیمانی شهید شاخص عشایری کشور در بافت اظهار داشت: مجلسی که ما در آن حضور یافته‌ایم مجلس ذکر است، ذکر شهیدانی که هم و غم آنها مردم، انقلاب و امام بوده ‌است.

وی افزود: مردم از دولت انتظار دارند که که امنیت و آسایش را برایشان فراهم کند لذا دولت هم وظیفه دارد این کار را در قبال مردم به هر قیمتی انجام دهد.

عراقی بیان داشت: جنگ ما برکات زیادی داشته است و مانند جنگ در کربلا بوده است و شباهت‌های آن گفتن سلام بر حسین در هنگام شهادت است.

وی تصریح کرد: شور حسینی ما به شعور حسینی هر چه بیشتر تبدیل شده است و ما باید به این توجه داشته باشیم که شهدای ما می‌گفتند امام را تنها نگذارید و ما نباید ولایت را تنها بگذاریم.

عراقی خاطرنشان کرد: در خاطرات یکی از مشاوران امنیتی رئیس جمهور آمریکا آمده بود که گفته است که ما دو هدف عمده در خاورمیانه داشتیم یکی تامین انرژی غرب از طریق خاورمیانه و دوم تامین امنیت رژیم صهیونیستی که اهداف عمده ما را تشکیل می‌دهند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: رئیس جهور آمریکا محمدرضا را ستون نظامی خود و عربستان را ستون اقتصادی قرار داده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های دشمنان ما به هم خورد و فکر جنگ با ایران افتادند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی آنها در جنگ با ایران این بود که یک هفته خوزستان را می‌گیرند اما آنها قدرت ایمان به خدا و قدرت مردم را در نظر نگرفته بودند.

عراقی اذعان داشت: سردار شهید احمد سلیمانی از بزرگ‌ترین و والاترین شهدای ما در دفاع مقدس بوده است که خاطرات زیادی از وی موجود است و می‌تواند سرلوحه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول