اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏‌فقیه در دماوند:

نتیجه دوستی آمریکا با هر کشوری به حمله نظامی ختم می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند گفت: تجربه‏‌های متعدد نشان داده رابطه عمیق آمریکا با هر دولتی به حمله نظامی به آن کشور منتهی می‌شود و این نمونه‏ای بارز از ضررهای رابطه با این شیطان بزرگ است.

نتیجه دوستی آمریکا با هر کشوری به حمله نظامی ختم می‌شود

حجت‌‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات گوهربار روزهای اخیر خود با تأکید مناسبی، مذاکره با آمریکا را به زیان ملل جهان عنوان کردند.

وی ادامه داد: ایشان در پاره‌‏ای از سخنان خود در سال 89 نیز فرموده بودند که «ما اهل مذاکره هستیم، اما نه با آمریکا».

علاءالدینی اضافه کرد: این حقیقت قابل کتمان نیست که آمریکای جنایتکار هیچ‏گاه در پای میز مذاکره در قالب یک مذاکره‌‏کننده نمی‌‏نشیند.

نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند افزود: چهره خبیث این شیطان بزرگ همواره قلدرمآبانه بوده است و دولت این کشور از جایگاه ابرقدرتی وارد میدان گفت‌‏وگو می‏شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‏ها بارها اثبات کرده‏اند که هر گاه ادامه رابطه به سود آنها نباشد، روابط قطع و تهدیدها از سر گرفته می‏شود.

علاءالدینی با اشاره به فرازهایی دیگر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره رابطه با آمریکا یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در گوشه‏ای دیگر از بیانات گرانسنگ خود درباره مذاکره با آمریکا در سیزدهم دی ماه 1386 فرمودند که «آن روزی که رابطه با آمریکا مفید باشد، اول کسی که بگوید رابطه برقرار شود خود بنده هستم».

نماینده ولی‌‏فقیه در شهرستان دماوند تصریح کرد: بر اساس حکم عقل و منطق، ایجاد یک رابطه جدید باید دارای منافعی برای اسلام و انقلاب باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به این اصل مهم، امروز رابطه با آمریکا نه تنها سودی به دنبال ندارد بلکه حرکتی زیان‏بار نیز تلقی می‏شود.

علاءالدینی افزود: تجربه‏‌های متعددی مانند رابطه عمیق عراق و آمریکا که با حمله نظامی به این کشور منتهی شد، خود نمونه‏ای بارز از ضررهای رابطه با شیطان بزرگ است.

نماینده ولی‌‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: لیبی نیز همه تجهیزات هسته‏‌ای خود را بار کشتی کرد و به آمریکا فرستاد اما در نهایت قذافی به آن شکل مبهم به قتل رسید.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول