اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام صادق(ع):

آمریکا به دنبال طراحی دهکده جهانی در فضای سایبری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا در نظر دارد در فضای سایبری دهکده جهانی را طراحی کند و مدیریت مرکزی آن را خودشان طراحی کنند و به بقیه نیز تزریق شود.

آمریکا به دنبال طراحی دهکده جهانی در فضای سایبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد رضایی دوشنبه ‌شب در جمع کانون بصیرت خواهران بسیج دانشجویی دشتستان که با موضوع زوایای سفر مقام معظم رهبری و تحلیل مسایل سیاسی روز برگزار شد اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد رشد و پیشرفت نظام اسلامی هستیم.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: یکی از موارد مهمی که مقام معظم رهبری در سفر خراسان شمالی به آن اشاره کردند بحث اصلاح الگوی مصرف است و البته ما باید در این زمینه ابزارهایی که برای تولید علم به آن نیازمندیم و امکانات لازم و ... را داشته باشیم و همچنین چشم و هم‌چشمی‌ها باید حذف شود.

رضایی تصریح کرد: ما باید سعی کنیم نوع کارمان را عوض کنیم؛ در ایران سرپرست خانواده روزی یک و نیم ساعت کار می‌کند و با همین درآمد پنج نفر را تامین می‌کند ولی در کشور چین چهار نفر خانواده کار می‌کنند که هر نفر آنها 5 ساعت مفید دارند و در کنار آنها فقط یک نفر از درآمد آنها استفاده می‌کند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بیان کرد: اکنون مقام معظم رهبری تاکید دارند اتحاد میان قوا بسیار اهمیت دارد؛ بصیرت آن است که خط درگیری با دشمن را تشخیص دهیم و نباید رقیبان خودی را دشمن فرض کنیم.

وی اذعان داشت: آمریکایی‌ها در نظر دارند در فضای سایبری دهکده جهانی را طراحی کنند و مدیریت مرکزی آن را خودشان طراحی کنند و به بقیه نیز تزریق شود.

رضایی گفت: در راستای این طرح، فیس‌بوک را یک جوان دانشجو طراحی کرده و هدف از این طراحی تهیه پرونده 10 برگه‌ای از همه اعضاء آن است تا بتوانند برای دنیا برنامه‌ریزی کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) بوشهر یادآور شد: امروز همه باید هوشیار باشیم و با پیروی از مقام معظم رهبری در مسیر رشد و پیشرفت نظام اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول