اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

تبعیت از منطق قرآن کاخ سفید آمریکا را در هم می‌شکند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فرعون‎های منطقه یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند، گفت: تبعیت از منطق قرآن، کاخ سفید آمریکا را به لرزه درآورده و در هم خواهد شکست.

تبعیت از منطق قرآن کاخ سفید آمریکا را در هم می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید باقر پیشنمازی عصر امروز در حاشیه یادواره 230 شهید ورزشکار استان گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: خداوند انسان‎هایی خلق کرده تا با تکیه بر ایمان، مبارزه و جهاد، ظلم را از میان بردارند و این وعده خداوند است که نگذارد ظلم پایدار بماند.

وی تصریح کرد: خداوند از انسان‎ها خواسته تا در برابر سختی‎ها مقاومت کنند و بدانند که در سایه صبر و استقامت یقینا پیروزی نزدیک است و در آیات متعددی از قرآن کریم نیز آمده که بدون مانع و مشکل نمی‌توان به اهداف رسید.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از لوازم رسیدن به شایستگی، عبور از دشواری‎هاست متذکر شد: دشمن امسال در کنار جنگ رسانه‎ای، جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغازگر شده و شرایط سختی را به مردم تحمیل کرده است البته ممکن است جنگ روانی، فتنه‎هایی بزرگ‌تر از گذشته را نیز ایجاد کند اما هوشیاری و بصیرت مردم می‎تواند این مقاومت را شکل دهد.

پیشنمازی اضافه کرد: وقتی که ایران از این مرحله پرفراز و نشیب عبور کند به اوج شایستگی خواهد رسید چرا که خدا وعده داده، امامت زمین از آن بندگان صادق خواهد بود پس باید در این مسیر خود را به سلاح صبر و استقامت مجهز کنیم.

وی یادآور شد: اگر مردم سرزمین‎ها ایمان و تقوا پیشه کنند حتما برکات خداوند شامل حال آنها خواهد شد ولی اگر ناسپاسی کنند اوضاع دیگری اتفاق خواهد افتاد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه احترام و تجلیل مردم از مقام شامخ شهدا دارای پیام است خاطر نشان کرد: شهدا اگر در راه عقیده با خدا تجارت کرده و از جان و مال و زندگی خویش گذشتند عمل آنها به نیکی تبدیل شده و بعد از شهادت نیز از آنها به نیکی یاد خواهد شد.

پیشنمازی افزود: مقاومت مسلمانان سبب شده تا درس قیام به مردم مصر، لیبی، تونس و یمن صادر شود و زورگویان یکی پس از دیگری سقوط کنند.

وی با تاکید بر اینکه جمع‌بندی و خروجی برنامه‎سازی در یادواره شهدا نباید فقط به اشک و حزن ختم شود اظهار داشت: خروجی برنامه شهدا باید به حماسه، مقاومت و پایداری بینجامد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول