اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

پرداخت 39 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی اعلام کرد: بیش از 39 میلیارد ریال تسهیلات در شش ماهه نخست سال جاری در اختیار طرح‌های مشاغل خانگی استان قرار گرفت.

پرداخت 39 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌شمالی، علی حسین‌پور تعداد این طرح‌ها را 961 طرح اعلام کرد و گفت: در این مدت همچنین 600 مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه‌های صادرکننده مجوز در سطح شهرستان‌های استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی بیش از 12 هزار و 200 مجوز در استان صادر شده است، گفت: در این مدت همچنین بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات به بیش از سه هزار و 700 طرح مشاغل خانگی استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در ادامه از افتتاح نخستین شرکت تعاونی گلاب‌گیری و تولید عرقیات سنتی توسط بانوان در شهرستان فاروج خبر داد.

وی اظهار کرد:‌ نخستین شرکت تعاونی گلاب‌گیری و تولید عرقیات سنتی از گیاهان دارویی در شهرستان فاروج افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین‌پور تعداد اعضای این شرکت تعاونی را 20 نفر اعلام کرد و افزود: اعضاء در این تعاونی بیش از 200 میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه اعضای این تعاونی را بانوان خودسرپرست روستای مایوان تشکیل داده‌اند، خاطرنشان کرد: این نمایندگی آمادگی دارد تا با پذیرش تمام طرح‌های اشتغال‌زا در شهرستان و فعالیت در قالب تعاونی، حمایت‌های لازم را از این طرح‌ها به عمل آورد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول