اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد تاکید کرد

پیگیری بانک‌های گناباد برای وصول اعتبارات جدید مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: بانک‌های عامل پیگیری‌های لازم را در رابطه با ابلاغ اعتبارات جدید مشاغل خانگی از طریق استان خراسان‌رضوی انجام دهند.

پیگیری بانک‌های گناباد برای وصول اعتبارات جدید مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گناباد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل شهرستان در جذب اعتبار مشاغل خانگی توانستند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: بانک‌های عامل پیگیری‌های لازم را در رابطه با ابلاغ اعتبارات جدید مشاغل خانگی از طریق استان انجام دهند.

محمدی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نماینده‌ای را برای هماهنگی و پیگیری امور به دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان معرفی کنند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی ضمن اطلاع‌رسانی به متقاضیانی که از سال گذشته در سامانه مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند نسبت به تائید و صدور مجوز طرح‌های متقاضیان برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

معاون فرماندار گناباد بیان داشت: دبیرخانه کارگروه اشتغال فرم‌های منظم و کامل و یکنواختی را تدوین و در اختیار دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل از ابتدای انجام مراحل کار قرار داده تا بایگانی منظمی را ویژه اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی ایجاد کنند تا در صورت درخواست آمار توسط دبیرخانه آمار شهرستان دچار تناقض نگردد.

وی افزود: بانک‌های عامل در بدو تشکیل پرونده متقاضیان، مهلت دو هفته‌ای به متقاضیان برای تکمیل پرونده تعیین و به متقاضی تفهیم شود که در صورت عدم مراجعه و تکمیل پرونده در موعد مقرر طرح متقاضی به دبیرخانه عودت داده شده و افراد دیگری جایگزین می‌شوند.

محمدی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی از زمان معرفی متقاضی به بانک، پیگیری‌های لازم را تا جذب کامل تسهیلات از طریق بانک‌های عامل به عمل آورده و گزارش را به طور منظم به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول