اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

حضور 67 امدادگر آملی در حادثه سیل بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 67 نیروی امدادی هلال‌احمر و شهرداری از شهرستان آمل برای کمک به سیل‌زدگان بهشهر در این شهرستان حضور یافتند.

حضور 67 امدادگر آملی در حادثه سیل بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در ستاد پشتیبانی از مردم سیل‌زده شهرستان بهشهر با بیان اینکه حس انسان دوستانه و همدلی باعث کمک به همنوع می‌شود، بیان داشت: وسعت و عمق حادثه در مناطق سیل‌زده بهشهر بسیار زیاد است.

وی گفت: بهشهر جزو شهرهایی است که در دوران دفاع مقدس و در طول تاریخ انقلاب خوش درخشید.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه در یک آزمایش الهی هستیم و حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند، بیان کرد: باید همه ظرفیت‌های شهرستان با هم همسو شوند و تا توان داریم به مردم آسیب‌دیده سیل بهشهر کمک کنیم.

اکبرزاده گفت: از علت‌های اصلی سیل، رها کردن بستر رودخانه، ساخت‌وساز غیرمجاز، قطع درختان و تجاوز به حریم رودخانه‌ها است که همه باید از این حادثه درس بگیریم و اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از وقوع سیل اکیپ 25 نفره هلال‌احمر و از شهرداری آمل 32 نفر نیروی انسانی به صورت شبانه‌روزی، پنج دستگاه یدکش، دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی و یک دستگاه لودر به سمت محل حادثه حرکت کردند.

فرماندار آمل اظهار داشت: اقلام مورد نیاز برای سیل‌زدگان آب آشامیدنی، لباس گرم و بچه‌گانه، لوازم خانگی و لوازم اولیه زندگی است.

وی در پایان بیان داشت: شماره حساب 117 بانک صادرات و 1033 بانک ملی برای دریافت کمک‌های نقدی مردمی از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام شده است.

انتهای‌ پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول