اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان‌غربی:

سیلوی گندم تکاب سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی گفت: فصل برداشت سال آینده سیلوی گندم در تکاب به بهره‌برداری می‌رسد.

سیلوی گندم تکاب سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری سیلوی تکاب کلنگ‌زنی شده و با توجه به عملیات اجرایی که به صورت مداوم در این سیلو انجام می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری بتوانیم این سیلو را افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به ظرفیت این سیلو، خاطرنشان کرد: سیلو تکاب 30 هزار تنی است.

جوادی با بیان اینکه در حال حاضر آذربایجان‌غربی نیازی به احداث سیلو جدید ندارد، تصریح کرد: علاوه بر این در شهرستان پیرانشهر نیز یک سیلو در حال احداث است و تا کنون دو کندوی این سیلو نصب شده است.

این مسئول آذربایجان‌غربی را قطب تولید گندم عنوان کرد و گفت: در این استان علاوه بر کشت بهاره شاهد کشت پاییزه این محصول استراتژیک هستیم.

وی وجود سیلوها را برای استان ظرفیت خوبی عنوان کرد و ابراز داشت: ظرفیت سیلوسازی در این استان اشباع شده و نیازی به ساخت سیلوهای جدید نداریم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در تمام شهرهایی که نیاز به سیلو دارند، سیلو احداث شده است.

جوادی با اشاره به موقعیت مکانی این سیلو، عنوان کرد: سیلو 30 هزار تنی تکاب در مسیر شهرهای دیوان دره، بیجار و تکاب قرار دارد.

این مسئول با اشاره به تسهیلات واگذار شده در این زمینه، گفت: برای احداث آن 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.

وی زمین مورد استفاده برای ساحت این سیلو را دو  هکتار عنوان کرد و اذعان داشت: احداث این سیلو می‌تواند در ذخیره‌سازی گندم تولیدی شهرستان تکاب حائز اهمیت باشد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول