اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبر داد

استقرار صندوق ‌جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در تمام میدان‌‌های شهرهای مختلف مازندران استقرار می‌یابد.

استقرار صندوق ‌جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، هادی خنجری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت استان مازندران که با هدف پشتیبانی از مردم سیل‌زده بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: در سیل اخیر بهشهر یک‌هزار و 160 خانوار دچار مشکل شدند که 80 خانه کاملاً تخریب شد و  بیش از 600 نفر دیگر نمی‌توانند به خانه‌هایشان مراجعه کنند.

وی افزود: سیل از جمله حوادثی است که هر چه می‌گذرد بر دامنه مشکلات آن اضافه می‌شود.

خنجری خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: امروز مردم بهشهر به همت والای شما نیاز دارند، مازندرانی‌ها سابقه طولانی در کمک به یکدیگر دارند و مردان روزهای سخت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: خطاب به مدیران در این جلسه خاطرنشان کرد: اگر سری به خانه آسیب‌دیدگان بزنید می‌بینید که عمق فاجعه چه‌قدر زیاد است.

وی در ادامه از همه خیران، مسئولان، مدیران، تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد که خالصانه و صادقانه و به طور شبانه‌روزی، شورای هماهنگی مدیریت استان و شهرستان را در حادثه سیل بهشهر یاری کردند، قدردانی کرد.

در این جلسه فرمانداران شهرهای مختلف استان به همراه مجمع خیران استان آمادگی خود را برای کمک به سیل‌زدگان اعلام کردند.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری صندوق‌هایی به منظور کمک به‌ سیل‌زدگان بهشهری در تمام میدان‌‌های شهرهای مختلف مازندران استقرار یابد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول