اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خطیب برجسته کشور

دعای روحبخش عرفه در مصلای آبادان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آبادان گفت: دعای عرفه با حضور خطیب و قاری برجسته کشوری ظهر پنجشنبه در مصلای آبادان برگزار می‌شود.

دعای روحبخش عرفه در مصلای آبادان برگزار می‌شود

حجت‌السلام غانم جاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: مراسم روحانی و نور بخش دعای عرفه ظهر پنجشنبه در ساعت دو بعدازظهر در مصلای بزرگ آبادان و با حضور مسئولان شهری و شهروندان آبادانی برگزار می‌شود.

وی افزود: خطیب برجسته کشوری، «حاج مدرسی» در روز پنجشنبه برای قرائت دعای عرفه و برگزاری این مراسم در مصلای آبادان حضور دارد.

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه آبادان با اشاره به این روز گفت: در این دعا مضامین متعددی بیان شده و مسلمانان بعد از نماز ظهر در روز عرفه و تا زمان غروب آفتاب به قرائت این دعا مشغول هستند.

وی ادامه داد: روز عرفه روزی است که در آن دعای مسلمانان اجابت می‌شود و قرائت دعای حج به مانند تشرف یک مسلمان به خانه کعبه است.

جاسمیان در پایان گفت: شهروندان آبادانی برای کسب فیض و رسیدن به اجر معنوی در این مراسم شرکت کنند و از لحظات ربانی دعای عرفه غافل نشوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول