اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز عرفه صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمادین دعای عرفه در 12 بارگاه امام‌زاده اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: به مناسبت روز عرفه مراسم دعای عرفانی عرفه به صورت نمادین در 12 بارگاه امام‌زاده شاخص شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری نمادین دعای عرفه در 12 بارگاه امام‌زاده اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی صبح امروز در جمع مسئولان اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به استقبال مردم برای حضور در این برنامه اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته هرساله تعداد شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی افزایش می‌یابند.
وی به اهمیت اجرای این برنامه معنوی در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: دعای عرفه هر ساله در تمام بارگاه امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه موجود در اصفهان برگزار می‌شود و اجرای مستمر این برنامه‌ها مردم را به سوی حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی هدایت می‌کند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان تاکید کرد: این برنامه عارفانه و معنوی در روز عرفه و به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و بسیاری از مردم مبارز و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با حضور خود در مراسم عرفانی حمایت خود را از کشور و ارزش‌های اسلامی ایرانی به تمام مردم دنیا نشان می‌دهند.
وی به اجرای برنامه نمادین دعای عرفه در سال‌های گذشته در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز این برنامه به صورت ویژه در برخی از بارگاه‌‌های اصفهان برگزار شده است اما در حال حاضر مراسم دعای عرفه به صورت نمادین در 12 بارگاه امام‌زاده شاخص شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.
صادقی تاکید کرد: برنامه نمادین دعای عرفه سال جاری با انسجام بیشتری در این بارگاه‌ها برگزار می‌شود و این برنامه‌ها در راستای بیداری مردم در جنگ نرم و مقابله با تهاجم‌های فرهنگی علیه جامعه نقش موثری دارد.
وی به زمان اجرای این برنامه در این بارگاه امام‌زاده‌ها اشاره کرد و بیان داشت: مراسم با شکوه دعای عرفه از ساعت 13 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و تا 17 و 30دقیقه نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول