اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال جاری

درآمد گمرک زنجان 109 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: سرپرست گمرک زنجان درآمد گمرک زنجان را در شش ماه نخست سال جاری 109 میلیارد و 374 میلیون و 996 هزار و 963 ریال اعلام کرد.

درآمد گمرک زنجان 109 میلیارد ریال است

موسی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد بسته‌های امانات پستی که از گمرک زنجان وارد و صادر شده است را 457 فقره دانست.

وی در زمینه صادرات و واردات امانات پستی از طریق گمرک با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری 170 بسته از گمرک زنجان صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش صادرات امانات پستی 3 هزار و 756 دلار برآورد شده است.

سرپرست گمرک زنجان با بیان اینکه تعداد بسته‌های پستی امانت وارد شده از طریق گمرک زنجان در شش ماه نخست سال جاری 287 بسته اعلام شده است، اضافه کرد: ارزش این بسته‌ها 5 هزار و 219 دلار محاسبه شده است.

وی میزان درآمد گمرک زنجان را در شش ماه نخست سال جاری 10 میلیارد و 374 میلیون و 996 هزار و 963 ریال اعلام کرد و افزود: میزان درآمد گمرک زنجان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 152 درصد افزایش یافته است.

* تشکیل 260 فقره پرونده کالای قاچاق در گمرک زنجان

محمدی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌هایی که در زمینه کالای قاچاق تشکیل شده است 260 فقره اعلام کرد و یادآور شد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 24 میلیارد و 921 میلیون و 774 هزار و 362 ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: از نظر ارزشی نیز 79 درصد کاهش یافته است.

سرپرست گمرک زنجان اظهار داشت: کالاهای قاچاق شامل تلویزیون، کولر گازی، پوشاک بچه، البسه مستعمل، لامپ کم مصرف، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع موتورسیکلت، گوشی موبایل، ترازو دیجیتال، قرص، داروهای لیروزا، سرویس آشپزخانه، کفش، پوشاک بچه، ظرفشویی، لبا‌سشویی، پارچه، یخچال و چادر مسافرتی می‌شود.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اهداف و برنامه‌های گمرک زنجان را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول