اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون گمرک ایران

مدیرکل جدید گمرکات کرمان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران محسن مصطفایی به عنوان مدیرکل جدید گمرکات استان کرمان معرفی شد.

مدیرکل جدید گمرکات کرمان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، طی مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمان و معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران استان از زحمات حسین سالاری مدیرکل سابق گمرکات کرمان قدردانی و محسن مصطفایی به عنوان مدیرکل جدید گمرکات استان کرمان معرفی شد.

محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان در این مراسم استان کرمان را به دلیل دارا بودن شرایط خاص منطقه‌ای و قرار گرفتن در شاهراه خط آهن و نیز راه‌های ترانزیتی و مواصلاتی شرق و غرب کشور بسیار استراتژیک و وجود گمرکات فعال و پویا در سطح استان را حائز اهمیت خواند.

وی افزود: میزان بالای صادرات محصولات کشاورزی از جمله خرما و پسته، انواع مواد خام و فرآوری شده معادن فعال سطح استان، حضور گردشگران خارجی، ارگ بم، ارگ راین و مجموعه گنجعلیخان، وجود چهار فرودگاه در سطح استان کرمان و وجود دو منطقه ویژه اقتصادی فعال از دلایل گستردگی کار و درآمدزایی گمرکات استان کرمان است.

تکلوزاده از ضرورت راه‌اندازی گمرک شهرستان جیرفت با توجه به فعال شدن فرودگاه این شهرستان برای صدور محصولات جالیزی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

استان کرمان تنها استانی است که به لحاظ وسعت و وجود مناطق ویژه اقتصادی سیرجان، بم و رفسنجان دارای شعب متعدد گمرکی است که به طور مستقل تمام امورات گمرکی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول