اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی:

2 هزار پرونده مظنون به قاچاق در گمرکات آذربایجان‌غربی تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: شش ماه نخست امسال 2 هزار و 694 پرونده مظنون به قاچاق در گمرکات آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

2 هزار پرونده مظنون به قاچاق در گمرکات آذربایجان‌غربی تشکیل شده است

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در گمرکات آذربایجان‌غربی 216 هزار و 644 میلیون ریال است.

وی با اشاره به افزایش تعداد پرونده‌های مظنون قاچاق کشف شده در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: در شش ماه نخست سال گذشته یک هزار و 700 پرونده قضایی به ارزش 268 هزار و 616 میلیون ریال تشکیل شده بود.

سیداحمدی با اشاره به این تغییرات، افزود: شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر تعداد پرونده متشکله افزایش 58 درصدی و از نظر ارزش ریالی کاهش 19 درصدی را در پرونده‌های قضایی استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به میزان صادرات انجام گرفته، خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال 744 هزار و 187 تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شده است.

وی درباره کشورهای مقصد صادرات، گفت: عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان، افغانستان، ترکمنستان، آلمان، مونته‌نگرو، روسیه و گرجستان 10 کشور عمده صادراتی هستند.

سیداحمدی اعلام کرد: سهم کشور عراق از کل صادرات استان در این مدت 59 درصد است و پس از آن ترکیه با 67 میلیون دلار صادرات، رتبه دوم صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

وی سهم سایر کشورها از کل صادرات استان را در این مدت هفت درصد عنوان کرد و گفت: 19 میلیون دلار به سایر کشورها صادرات انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول