اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌ غربی اعلام کرد

کاهش 23 درصدی تردد از گمرکات آذربایجان‌‌غربی

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: در شش ماه نخست امسال شاهد کاهش 23 درصدی تردد مسافر از گمرکات آذربایجان‌غربی هستیم.

کاهش 23 درصدی تردد از گمرکات آذربایجان‌‌غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال 612 هزار و 70 مسافر از طریق گمرکات وارد آذربایجان‌غربی شده‌اند.

وی با مقایسه آمار ورودی‌ها به آذربایجان‌غربی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: 815 هزار و 193 نفر در مدت زمان مشابه سال گذشته وارد استان شده بودند.

سیداحمدی افزود: میزان ورودی‌ از گمرکات استان در شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به آمار خروجی‌ها از گمرکات استان آذربایجان‌غربی، اعلام کرد: امسال 632 هزار و 908 مسافر از گمرکات استان آذربایجان‌غربی خارج شده‌اند.

سیداحمدی ادامه داد: در مدت زمان مشابه سال گذشته 793 هزار و 994 نفر از گمرکات خارج شده بودند که در این زمینه شاهد کاهش 20 درصدی مسافران خروجی از گمرکات استان بودیم.

وی جمع کل مسافرانی که از طریق گمرکات وارد یا خارج شده‌اند را یک میلیون و 244 هزار و 978 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در شش ماه نخست سال گذشته یک میلیون و 609 هزار و 187 نفر بود.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش تعداد ترددها از گمرکات استان، ادامه داد: میزان ترددها از گمرکات استان در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 23 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول