اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گمرک زنجان خبر داد

درآمد 88 میلیارد ریالی گمرک زنجان / افزایش 162 درصدی درآمد گمرک در سال جاری

خبرگزاری فارس: سرپرست گمرک زنجان گفت: درآمد گمرک زنجان در پنج ماه نخست سال جاری 88 میلیارد و 437 میلیون و 74 هزار و 336 ریال برآورد شده است.

درآمد 88 میلیارد ریالی گمرک زنجان / افزایش 162 درصدی درآمد گمرک در سال جاری

موسی محمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در پنج ماه نخست سال جاری ارزش دلاری کالاهای ورود موقت از طریق گمرک زنجان به استان، 8 میلیون دلار محاسبه شده است.

وی در زمینه قاچاق کالا از گمرک زنجان با اشاره به اینکه در پنج ماه نخست سال جاری 210 فقره پرونده قاچاق در استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ارزش این پرونده‎ها بیش از 21 میلیارد ریال گزارش شده است.

سرپرست گمرک زنجان با بیان اینکه تعداد پرونده‎های تشکیل شده در زمینه کالای قاچاق طی پنج ماه نسخت سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است، اضافه کرد: این پرونده‎ها از نظر ارزشی نیز 80 درصد کاهش یافته است.

وی کولر گازی، لباس، پوشاک بچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، قرص و داروی نیروزا، یخچال، پارچه و چادر مسافرتی را از جمله کالاهای قاچاق ضبط شده در گمرک زنجان دانست.

محمدی با اشاره به اینکه در مجموع طی پنج ماه نخست سال جاری 151 بسته از طریق گمرک زنجان صادر شده است، تصریح کرد: 246 بسته نیز از طریق گمرک وارد استان شده است.

وی میزان درآمد کسب شده توسط گمرک زنجان را در پنج ماه نخست سال جاری 88 میلیارد و 437 میلیون و 74 هزار و 336 ریال اعلام کرد و افزود: میزان درآمد گمرک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 162 درصد افزایش یافته است.

سرپرست گمرک زنجان با تاکید بر اینکه افزایش درآمد گمرک زنجان فرصت بسیار خوبی برای جذب اعتبارات در استان به شمار می‎رود، یادآور شد: میزان صادرات و واردات استان نیز از طریق گمرک در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول