اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سیمای مرکز فارس

«سیمای مدرسه» روی آنتن می‌رود

خبرگزاری فارس: تولید و پخش برنامه جدید «سیمای مدرسه» در استان فارس آغاز شد.

«سیمای مدرسه» روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به منظور آشنایی مسئولان، مردم و اولیای دانش‌آموزان با ظرفیت‌های آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش فارس با مشارکت سیمای مرکز استان اقدام به تهیه و پخش برنامه تلویزیونی با عنوان سیمای مدرسه کرده است.

زمان پخش برنامه تلویزیونی سیمای مدرسه روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبکه استانی فارس است؛ در این برنامه سعی شده ضمن آشنایی مردم با فعالیت‌های واحدهای مختلف آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق نیز معرفی شوند.

این برنامه سعی دارد با سفر به اقصی نقاط فارس ظرفیت‌های حوزه آموزش و پرورش را شناسایی و معرفی کند.

در تمام قسمت‌های این برنامه سعی شده است کار با تخته هوشمند و مزایای استفاده از آن به فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش داده شود.

تولید و پخش برنامه «صدای معلم» نیز در صدای مرکز فارس چهارشنبه‌ها ساعت 16:15 تا 17 پخش می‌شود و مانند برنامه سیمای مدرسه تلاش دارد تا به معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های آموزش و پرورش بپردازد.

فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد این برنامه‌ها به سامانه پیامک 30007939 ارسال کرده و یا با تلفن‌های گویای 2305313 با دست‌اندرکاران این برنامه در میان بگذارند.

به گزارش فارس، تلویزیون آموزشی سراسری در دو مقطع کوتاه یکی در سال 43 و بار دوم در سال 53 با هدف تهیه مواد آموزشی مورد نیاز مدارس شروع به کار کرد و به دلایلی در هر دو بار متوقف شد، پس از آن اختصاص شبکه‌ای به امور آموزشی و یا ساعاتی از کنداکتور برنامه‌ها در دستور کار مدیران آموزش و پرورش قرار گرفت که تا به امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول