اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بهبهان خبر داد

بهره‌برداری از تنها مدرسه تمام خیرساز و هوشمند در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بهبهان از افتتاح و بهره‌برداری از تنها مدرسه تمام خیرساز و تمام هوشمند کشور در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از تنها مدرسه تمام خیرساز و هوشمند در بهبهان

علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم بهبهان در امر مدرسه‌سازی گام‌های موثری را برداشته و در سطح کشور حرف نخست را می‌زنند به گونه‌ای که کمک خیران این شهرستان به آموزش و پرورش و حوزه احداث فضاهای آموزشی با خیران 16 استان کشور برابری می‌کند.

وی افزود: به دلیل این همکاری و مشارکت خیرین، بهبهان برخلاف دیگر شهرهای خوزستان در بحث کمبود فضاهای آموزشی بحرانی نداشته و آموزشگاه‌های متعددی را به بهره‌برداری رسانده و یا در حال احداث دارد.

رئیس آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: یکی دیگر از همین فضاهای آموزشی خیرساز که به تازگی افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده، دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان مهندس دادپور بوده که تنها مدرسه تمام خیرساز و تمام هوشمند کشور است.

وی در خصوص این فضای آموزشی کم‌نظیر گفت: این دبیرستان 10 کلاس داشته که همه آنها نیز توسط خیر سازنده آنها، ناصر دادپور، تجهیز و هوشمند شده است.

فاکر خاطرنشان کرد: بودجه ساخت و ساز، پیمانکار احداث پروژه و کلیه تجهیزات این مدرسه توسط خیر فراهم شده که این فضا از این منظر نیز در کشور کم‌نظیر است.

وی در پایان ابراز داشت: بهبهان در عرصه علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به همین دلیل مردم این شهرستان از دیرباز نسبت به امر خیر مدرسه‌سازی اهتمام جدی داشته‌اند به گونه‌ای که مدرسه‌سازی و کمک به غنی‌سازی فضاهای آموزشی به یک فرهنگ و سنت حسنه در میان آنان تبدیل شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول