اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

رسالت تربیتی دانش‌آموزان بر عهده 2 نهاد خانواده و مدرسه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت خانواده و مدرسه در تربیت دانش‌آموزان گفت: رسالت تربیتی دانش‌آموزان بر عهده دو نهاد خانواده و مدرسه است.

رسالت تربیتی دانش‌آموزان بر عهده 2 نهاد خانواده و مدرسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: رسالت تربیتی دانش‌آموزان بر عهده دو نهاد خانواده و مدرسه است و مسئولیت این دو نهاد در راستای پرورش و تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی بسیار سنگین است.

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به نقش کلیدی ارتباط و تعامل مربی و والدین افزود: خانواده در هر جامعه‌ای به عنوان زیربنای مستحکم و عامل اصلی حفظ و حراست از ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از این رو یکی از اهداف انجمن، آموزش به خانواده‌ها به‌منظور آشنا ساختن آنان با اصول برخوردهای تربیتی و نیز ایجاد زمینه‌های لازم برای مشاوره خانواده است که می‌تواند پیش زمینه‌ای در راستای رشد خانواده‌ها و همسویی آنان با نظام تربیتی باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با اشاره به رهنمودهای حکیمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در ارتباط با اقدام زیربنایی برای مدیریت منابع مستعد انسانی از دوران کودکی گفت: خانه و مدرسه زمانی می‌توانند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به‌ نحو مطلوب انجام دهند که هر یک شناخت تربیتی کافی داشته باشند و نقش تربیتی خاص خود را با بصیرت ایفا کنند.

مقبلی در پایان تصریح کرد: کم‌توجهی یا بی‌توجهی به دانش‌آموز در امر تحصیل ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیری به فرد و خانواده وارد می‌کند و لازم است تا خانواده‌ها نگاهی خاص به امر تحصیل دانش‌آموزان داشته باشند.

فرماندار شهرستان پاکدشت توصیه‌هایی نیز بر دانش‌آموزان داشت که نظم و انضباط در مدرسه، احترام به والدین و معلمان و خوب درس خواندن در سنگر مدرسه از جمله آن توصیه‌ها بود.

این گزارش حاکی است، به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان مراسمی با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و رئیس شورای آموزش و پرورش، محمدرضا جوادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولان محلی در دبستان حضرت مهدی (عج) پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول