اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

نوسازی 24 مدرسه در شهرستان شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از نوسازی 24 مدرسه در این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیری‌های لازم در این باره انجام شده است.

نوسازی 24 مدرسه در شهرستان شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش اظهار داشت: نوسازی مدارس از جمله مسائلی است که باید در دستور کار قرار بگیرد و به این دلیل در راستای نوسازی مدارس شهرستان تلاش کردیم تا 24 باب مدرسه را در لیست تخریب و نوسازی قرار دادیم.

وی افزود: نوسازی مدارس تا حد زیادی مشکلات را از نظر مدرسه فرسوده و ارائه صحیح خدمات به مردم برطرف می‌کند و به این دلیل در این باره همت شده است.

وی تأکید کرد: تردد دانش‌آموزان روستایی بسیار دشوار است و در این باره نیز امکانات زیادی وجود ندارد و به این دلیل همه مسئولان باید در این باره تلاش کنند.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه باید روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در بین نسل جوان رسوخ پیدا کند، تأکید کرد: برای تحقق این مهم باید کوشید تا از ظرفیت راهیان نور در مدارس استفاده بهتری شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش افزود: متولی اصلی برگزاری این اردوها سپاه پاسداران است و باید در راستای غنای این برنامه مفید تلاش بیشتری شود.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه سرانه استفاده از کتاب در مدارس شهرستان بسیار کم است، تأکید کرد: استفاده از کتاب در مدارس شهرستان شوشتر بسیار کم است و به این دلیل باید در راستای ترغیب دانش‌آموزان برای مطالعه غیر درسی اقدام کرد.

وی با اشاره به آمار قبولی کنکور در شهرستان شوش خاطرنشان کرد: در سال‌ جاری دو دانش‌آموز شوشی توانستند با کسب رتبه دو رقمی وارد دانشگاه‌ها شوند که این نشان از رشد علمی در سطح شهرستان شوش است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول