اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

هفته پیوند اولیا و مربیان نماد همگرایی خانه و مدرسه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان زمینه‌ساز ارتباط عمیق و تأثیرگذار خانه و مدرسه بوده و نماد همگرایی و کارگروهی در مدرسه برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی است.

هفته پیوند اولیا و مربیان نماد همگرایی خانه و مدرسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی در پیامی به مناسب آغاز این هفته، آورده است: هفته پیوند اولیا و مربیان که مزین به شعار «تعامل اولیا و مربیان، تحول در آموزش و پرورش» است، به تمامی والدین گرامی، مربیان محترم و اعضای گرانقدر انجمن اولیا و مربیان مدارس و تمامی جهادگران و خدمتگزاران عرصه نظام تعلیم و تربیت استان تبریک عرض می‌نمایم.

وی افزوده است: بشر امروزی برای تحقق تمام اهداف خویش با تفکر، درایت و تلاش مستمر اقدام به ساختارسازی و تشکیل سازمان‌ها و موسسات مورد نیاز نموده است.

نمونه بارز این تشکیلات برای تحقق اهداف آموزشی، سازمان‌ها و موسسات آموزشی است که امروزه در بخش عمومی آن، تحت عنوان واحد آموزشی یا مدرسه از آن یاد می‌شود.

آخوندی ادامه داده است: مدرسه ساختاری است که اهداف آموزشی در آن برآورده شده و زمینه رشد، بالندگی و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های فردی و در نهایت شکوه و عظمت جامعه را فراهم می‌سازد.

وی بیان داشت: در عصر کنونی مدرسه از آنجایی نقش و اهمیت خود را نشان می‌دهد که هیچگونه بدیل و جایگزینی برای آن نمی‌توان یافت که بتواند هم خواسته‌های فردی و هم خواسته‌های جمعی را با تلفیقی بسیار ظریف به بهترین حالت و زیباترین شکل ممکن برآورده نماید.

24 تا 30 مهرماه که به نام هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده زمینه‌ساز ارتباط عمیق و تأثیرگذار خانه و مدرسه بوده و نماد آغاز همگرایی و کارگروهی در مدرسه برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی است.

آخوندی افزوده است: به هر میزانی که ما بتوانیم ارتباط منطقی و عاطفی بین خانه و مدرسه یا به عبارتی دیگری بین اولیا در منزل و مربیان در مدرسه برقرار نماییم به همان اندازه شاهد پیشرفت در کارها، ارتقا در کیفیت، برطرف شدن محدودیت‌ها و کاهش مشکلات موجود در حوزه‌های اجرایی خواهیم بود.

اینجانب انتظار دارم کلیه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت در استان، رؤسا، مدیران و کارشناسان محترم ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه و مدیران ارجمند واحدهای آموزشی با برنامه‌ریزی دقیق، منسجم و مطلوب، ضمن بزرگداشت هر چه باشکوه تر و فاخرتر مراسم هفته پیوند، در سطح استان، ادارات آموزش و پرورش و همچنین مدارس تابعه، تمام مساعی خویش را مصروف برگزاری انتخابات و تشکیل انجمن اولیا و مربیان در تمام مدارس تحت تصدی نموده تا ان‌شاءالله شاهد مزین شدن هر مدرسه به یک انجمن اولیا و مربیان بوده و با بهره‌گیری و استفاده از این ظرفیت عظیم و بسیار موثر، نظاره‌گر پیشرفت روزافزون دانش‌آموزان عزیز این استان باشیم.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول