اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

خانه و مدرسه کانون تربیت و بالندگی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: خانه و مدرسه دو کانون تأثیرگذار در رشد و تعالی تربیتی، فکری و اعتقادی نسل آینده هستند.

خانه و مدرسه کانون تربیت و بالندگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار داشت: هر چقدر این دو فضا و محیط و عناصر آن به هم نزدیک شوند شایسته و بهتر امر آموزش و تربیت اتفاق می‌افتد و بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های دوران نوجوانی و جوانی نیز کنترل شده و مهار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در استحکام و تعالی کانون خانه و مدرسه حضور دانش‌آموزان و نسل سوم و چهارم انقلاب بر طراوت و شادابی و حرکت‌های رو به جلوی آن افزوده است، تصریح کرد: هدف مشترک این دو کانون تقویت مؤلفه‌های ارزشی اخلاقی و زینت تربیت به نیکی‌ها است که ضرورت دارد مراقبت جدی از این فضا صورت بگیرد.

اکبری در ادامه سخنان خود آموزش و پرورش را مدار و محور حرکت رو به جلوی نسل آینده با اهداف سازندگی و رشد و بالندگی توصیف کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش می‌تواند با مشاوره‌های علمی و هدایتگری‌های اصولی بستر را برای بالندگی مبانی تربیتی و معلومات فراهم آورد و زمینه یک تحول جدی را نیز شکل دهد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: نسل آینده برای اینکه در مقابله با خطرات ناشی از نابسامانی‌ها و گزندهای اجتماعی موفق عمل کند باید به ابزار قوی و شایسته تربیت انسانی و اسلامی و روحیه مضاعف در امور فرهنگی و معنوی آراسته شود که در آن صورت می‌توان امیدوار بود که نسل سوم انقلاب در این کشور تحولی شگرف به وجود می‌آورد.

وی در ادامه سخنان خود به توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 412 کلاس درس به مجموع کلاس‌های درسی مدارس شهرستان اردبیل در یک سال گذشته افزوده شده و همچنان ساخت و ساز از محل اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس فرسوده ادامه دارد.

اکبری یادآور شد: 412 کلاس درس در قالب 82 پروژه عمرانی اجرا شده و بیش از 67 هزار و 394 مترمربع فضای آموزشی را شامل می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل سعی و اهتمام آموزش و پرورش اردبیل را بر تک نوبته کردن مدارس اعلام کرد و گفت: رفع نیازمندی‌ها به مراکز آموزشی در مناطق اطراف و پرجمعیت شهری افزایش یافته است.

اکبری در ادامه افزود: آموزش و پرورش در کنار کارهای معمول و روتین نیز بحث هوشمندسازی مدارس را در دستور کار قرار داده و در این زمینه اقدامات و حرکت‌های مثبتی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول