اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

بالندگی نسل جوان نیازمند همکاری خانه و مدرسه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: شکوفایی استعدادهای نسل جوان بدون همکاری نزدیک میان خانه و مدرسه امکان‌پذیر نیست.

بالندگی نسل جوان نیازمند همکاری خانه و مدرسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدحسین امین‌جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در مجتمع فرهنگی نور اظهار کرد: هفته اولیا و مربیان یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد پیوند دوباره میان خانه و مدرسه است.

وی ادامه داد: در این هفته می‌توان دستاوردهای بسیاری که انجمن‌های اولیا و مربیان در طول سال در مدارس به دست آورده‌اند را دوباره مرور کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ابراز داشت: اولیا و مربیان باید در کنار هم مسائل مربوط به دانش‌آموزان و مدرسه را حل و فصل کنند.

وی همت اولیا در پیگیری مسائل تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان را مهم‌ترین موضوع در این زمینه دانست و خاطر نشان کرد: اگر اولیا با مدرسه در عرصه تعلیم و تربیت همکاری نداشته باشند، هیچ‌گاه برنامه‌های تربیتی و آموزشی در مدارس به درستی انجام نخواهد شد.

امین‌جعفری گفت: خانواده‌ها باید با کشف استعدادهای دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، فرزندان خود را به بهترین شکل برای پیشرفت مادی و معنوی راهنمایی کنند.

وی ایجاد فضای آرام در خانه را یکی از مهم‌ترین کارهایی دانست که والدین دانش‌آموزان باید برای تقویت بنیه علمی آنها انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به نقش مهم پدر و مادر در تربیت فرزندان اظهار داشت: مدرسه نهادی است که می‌تواند این نقش تربیتی را به بهترین شکل کامل کند.

وی با اشاره به اینکه 24 تا 30 مهر به عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نام‌گذاری شده است ادامه داد: مدارس استان قم نیز انتخابات انجمن اولیا و مربیان را انجام داده و به خوبی در این حوزه وارد شده‌اند.

امین‌جعفری گفت: حضور والدین در مدرسه موجب شخصیت گرفتن فرزندان شده و آنان را بسیار خوشحال می‌کند.

وی در عین حال تاکید کرد: استفاده درست از ظرفیت‌های فرزندان و شکوفایی استعدادهای آنان بدون همکاری خانه و مدرسه ممکن نیست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول