اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم:

الگوی تربیتی فعال محور فعالیت‌های تربیتی مربیان پرورشی در مدارس باشد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم گفت: مربیان پرورشی به منظور تأثیرگذاری بیشتر خود روی دانش آموزان، فعالیت‌های تربیتی خود را بر محور الگوی تربیتی فعال قرار دهند.

الگوی تربیتی فعال محور فعالیت‌های تربیتی مربیان پرورشی در مدارس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، محمدعلی آقائی صبح امروز در همایش رابطان کانون‌ها و مدارس که به مناسبت هفته تربیت بدنی در کانون طلوع اندیشه سمیرم برگزار شد، اظهار کرد: رابطان باید با تشکیل انجمن‌های علمی و فرهنگی در مدارس در راستای انتقال اهداف و فعالیت‌های کانون‌ها اقدام کنند.

وی افزود: مربیان پرورشی به منظور تأثیرگذاری بیشتر خود روی دانش آموزان فعالیت‌های تربیتی خود را بر محور الگوی تربیتی فعال قرار دهند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم تصریح کرد: مربیان تربیتی ضمن اینکه باید خود را به علوم و فناوری روز تجهیز کنند همواره با بهره‌گیری از توانایی‌ها و ظرفیت‌های بالای دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف و توان علمی و تجربه معلمان زمینه تربیت اسلامی را در مدارس مهیا کنند.

وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی مؤثرترین دستگاه در جامعه باشد، تصریح کرد: ایجاد فضای سالم همراه با رفاقت و همزیستی برای دانش آموزان از وظایف ما محسوب می‌شود.

در ادامه این مراسم نیز مریم سحرخیز مدیر کانون طلوع اندیشه گفت: دانش آموزان به عنوان رابطان مستقیم مدرسه و کانون هستند و باید در راستای تبلیغ و جذب حداکثری دانش آموزان فعالیت مستمر داشته باشند.

به گزارش فارس، این همایش با هدف تبلیغ فعالیت‌های کانون‌ها و برنامه‌های فرهنگی در مدارس با حضور 60 دانش آموز رابط کانون‌ها و مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول