اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آگاهی بخشی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

طرح جامع بصیرت در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی خراسان‌رضوی گفت: طرح جامع بصیرت برای آگاهی بخشی به دانش‌آموزان متوسطه در حوزه‌های مختلف جریان شناسی سیاسی، فرق و موضوعاتی در حوزه‌های اجتماعی از جمله دفاع از پیامبر عظیم‌الشان اجرایی می‌شود.

طرح جامع بصیرت در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اجرایی می‌شود

محمدجواد غلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طرح جامع بصیرت، جهت آگاهی بخشی به دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف جریان شناسی سیاسی، فرق و موضوعاتی در حوزه‌های اجتماعی از جمله دفاع از پیامبر عظیم‌الشان و مطالبه مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.

غلامی افزود: طرح بصیرت در مرحله اول برای مقطع متوسطه استان پیش‌بینی شده که با برنامه‌ریزی حوزه معاونت پرورشی اداره‌کل و ادارات استان پیگیری و اجرایی می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی خراسان‌رضوی گفت: در راستای طرح بصیرت به همه دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء فراخوانی با موضوع 13 آبان و دفاع از پیامبر عظیم‌الشان، آمریکا دشمن شماره یک جهان اسلام و جهان بدون آمریکا را در قالب عکاسی، نقاشی، کاریکاتور، شعر، مقاله و دکلمه را داده‌ایم که در سایت بصیرت به نشانی khbasirat.ir توسط خود شرکت‌کنندگان قابل ارسال و پس از تایید، نمایش داده می‌شود.

غلامی افزود: مدرسان طرح بصیرت در مدارس مشهد 800 نفر هستند و تاکنون با حضور اساتیدی از حوزه و دانشگاه به مدت یک هفته در نخستین دوره آموزش مربیان طرح بصیرت، آموزش‌های لازم را برای آموزش دانش‌آموزان در مدارس دیده‌اند و برای سایر مربیان استان ومجموعه شهرستان‌ها این دوره‌ها در حال برگزاری است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه همکاری خوب همکاران با عنایت به تلاش دشمن و جنگ‌نرم فرهنگی از جمله عوامل تاثیرگذار در این طرح است، گفت: مبنای طرح بصیرت را 13 آبان قرار دادیم ولی اگر بعد از پایان این مدت آثاری توسط مخاطبان ارائه شود، پس از تایید درسایت به نمایش گذاشته می‌شود.

غلامی در پایان گفت: همه آثار ارائه شده در سایت بصیرت پس از تایید به نمایش در می‌آید و به نفرات برتر در سطح مدرسه،منطقه و استان هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود و همه آثار شرکت‌کنندگان که مورد تایید قرار گرفته در قالب آلبوم تهیه و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول