اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور همکاری‌های بیشتر

تفاهمنامه آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان همدان امضا شد

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه‌ای بین آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان همدان در 19 بند به منظور همکاری‌های بیشتر امضا شد.

تفاهمنامه آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان همدان امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تفاهمنامه‌ای در 19 بند بین این دو اداره برای همکاری‌های بیشتر امضا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم اظهار داشت: امروزه آموزش و پرورش در بخش ورزش، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به همین دلیل با تمایل مسئولان آموزش و پرورش به لحاظ ساختاری معاونت جدیدی در آموزش و پرورش برای ورزش ایجاد شده چون پایه و اساس کشور را دانش‌آموزان تشکیل خواهند داد.

عباس حسنی‌محتشم ادامه داد: دو مجموعه آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت‌های بسیار خوبی را دارند و هماهنگی و توانمندی آنها می‌تواند ورزش استان را متحول کند.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم اگر می‌خواهیم با اقدامات جنگ نرم دشمن مقابله کنیم ورزش دانش‌آموزی بهترین فرصت است پس باید از توانمندی‌ها و امکانات این دو اداره کل استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به سفر سوم رئیس جمهور به استان گفت: در این سفر، زیرساخت‌های ورزشی خوبی برای استان در نظر گرفته شد که می‌توان به 100 سالن ورزشی، 12 استخر آموزشی و 40 زمین چمن مصنوعی مصوب اشاره کرد که در حال احداث هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این پروژه‌ها آماده شود قطعاً گام بزرگی در امر ورزش هم برای دانش‌آموزان و هم برای دیگر افراد جامعه برداشته می‌شود.

حسنی‌محتشم افزود: آن چیزی که ما را در بحث ورزش دانش‌آموزی امیدوار ساخته است احساس مسئولیتی است که در این استان وجود دارد.

وی در ادامه سخنانش ابراز کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهمنامه بتوانیم آن چه که مطلوب ورزش استان همدان است را فراهم کنیم و از این طریق به اهداف پیش رو دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه قطعاً با بخشنامه‌هایی که ابلاغ شده، مدارس ما به ورزش ارزش بیشتری خواهند داد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست داریم که این امر در شهرستان‌ها هم صورت گیرد و این فرصت محدود به شهر همدان نباشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز مربیان ورزش را زحمتکش‌ترین قشر در بین مربیان دانست و اظهار داشت: آموزش، پرورش و ورزش در کنار هم تکامل را به وجود می‌آورند پس باید به این مهم توجه شود.

سید عبدی افتخاری در پایان سخنانش افزود: ما می‌توانیم با کار کردن از پایه و توجه به ورزش دانش‌آموزی در سال‌های بعد المپیکی‌های زیادی را داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول