اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت

تقدیر از آموزش و پرورش فارس به علت برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش فارس به علت برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب در مدارس مورد تقدیر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

تقدیر از آموزش و پرورش فارس به علت برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس از معرفی این استان به عنوان استان فعال در طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه در کشور خبر داد.

محمدحسین روزی‌طلب اظهار داشت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش فارس توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین دانش‌آموزان و فرهنگیان و حتی خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: سال گذشته طرحی توسط وزارت آموزش و پرورش با عنوان 50 هزار کتابخانه در 50 هزار مدرسه برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور طراحی و اجرا شد.

روزی‌طلب تصریح کرد: در این زمینه لوح تقدیری با امضای معاون وزیر آموزش و پرورش برای استان فارس ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین از کسب رتبه برتر آموزش و پرورش فارس در کشور در امر بازگشایی مدارس (پروژه مهر 91) خبر داد.

روزی‌طلب اضافه کرد: از ابتدای تیرماه 91 کمیته‌هایی با عنوان سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و توجیه و تأیید صلاحیت و ارزیابی عملکرد در سطح استان و شهرستان‌های فارس تشکیل شد.

به گفته وی، در این کمیته‌ها تمام تمهیدات لازم در مورد آماده‌سازی مطلوب مدارس برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: امسال قبل از بازگشایی مدارس نیز هیئتی از نمایندگان وزارت آموزش و پرورش به مدت سه روز از تمام شهرستان‌ها و مناطق استان بازدید کردند و از نزدیک فعالیت‌های آموزش و پرورش را مورد ارزیابی قرار دادند.

روزی‌طلب خاطرنشان کرد: در نامه‌ای که به امضای ابراهیم سحرخیز معاون وزیر و دبیر ستاد بازگشایی مدارس کشور به این استان ارسال شده، آمده است که آموزش و پرورش فارس توانسته از حداکثر 100 امتیاز نمره کل ارزیابی نمره 94 رتبه عالی کشور را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول