اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان:

نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش ‌از دانشگاه فرهنگیان تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش ‌از دانشگاه فرهنگیان تامین می‌شود.

نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش ‌از دانشگاه فرهنگیان تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک خلیل رحمانی ظهر امروز در نخستین همایش علمی تربیت بدنی که با محوریت تربیت بدون کلام و با حضور مسئولان استانی و کشوری در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد اظهار داشت: نخستین اولویت در تمام کشورهای توسعه یافته مربوط به منابع انسانی و آموزش منابع انسانی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب به منابع انسانی و آموزش منابع انسانی توجه ویژه‌ای داشته و به منظور رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی این مهم را هر روز جدی‌تر دنبال می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران پله‌های ترقی را با سرعت طی می‌کند و در حال حاضر در جایگاه خوب جهانی قرار دارد بیان کرد: اگر بخواهیم ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود برسانیم و برای جهانیان الگو شویم باید به آموزش و پرورش، منابع انسانی و آموزش منابع انسانی بیشتر توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت معلم دارای ویژگی‌های خاصی است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد افزود: با قدرت گرفتن دانشگاه فرهنگیان نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش از این دانشگاه تامین خواهد شد.

رحمانی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: استقرار نظام ملی تربیت معلم و راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان قبل از تصویب دانشگاه فرهنگیان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش لحاظ شده بود.

وی گفت: در سند تحول بنیادین کمیته‌های 14 گانه تخصصی با برنامه‌ریزی و پیگیری در 14 استان کشور تشکیل شده است که در این راستا کمیته تخصصی هنر از جمله این کمیته‌هاست.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار داشت: برگزاری این کارگاه‌ها در راستای تجارب اساتید و به منظور ارتقا و بازنگری برنامه‌های درسی جدید تنظیم و تدوین شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این همایش گفت: این همایش با هدف بررسی نتایج تحقیقات در تعلیم و تربیت و تربیت بدنی و گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش برگزار شده است.

مهدی دمنه با اشاره به اینکه 400 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که 33 مقاله آن قابل ارایه بود اظهار داشت: 21 مقاله به شکل پوستر و شش مقاله برای ارایه آماده شده‌اند.

وی به عناوین مقالات ارایه شده در این همایش اشاره کرد و بیان داشت: بررسی وضعیت موجود فضاهای ورزشی سرپوشیده داخل مدارس استان، عزت نفس، آمادگی مهارتی و پیشرفت تحصیلی و نقش ورزش دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه ناحیه یک اراک، آمادگی جسمانی و مقایسه عوامل خطرزای قلبی عروقی مردان میان‌سال بخشی از عناوین این مقالات است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول