اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بررسی محتوای آموزش و پرورش اصفهان:

آموزش و پرورش اصفهان تولید‌کننده کتاب الکترونیک در کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان تولید‌کننده طرح کتاب و کیف الکترونیک در سطح کشور محسوب می‌شود.

آموزش و پرورش اصفهان تولید‌کننده کتاب الکترونیک در کشور است

سعید معتمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استفاده دانش‌آموزان از ابزار‌های نوین آموزشی از مهم‌ترین نیاز‌های موجود در نظام آموزشی کشور است، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان تولید‌کننده طرح کتاب و کیف الکترونیک در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بحث کتاب الکترونیک دانش‌آموز و معلم محتوای آموزشی را در اختیار خود دارند، ادامه داد: در طرح کتاب الکترونیک دانش‌آموزان در منازل خود از محتوای آموزشی با استفاده از ابزار‌های الکترونیک خود استفاده می‌کنند.

رئیس گروه بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در طرح کیف الکترونیک سخت‌افزار آموزشی در کلاس درس به صورت اختصاصی در اختیار دانش‌آموزان قرار دارد، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید طرح کیف الکترونیک در میان تعداد محدودی از دانش‌آموزان استان برای نخستین بار به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نرم‌افزار کیف الکترونیک و کتاب الکترونیک همسان است اما سخت‌افزار دانش‌آموز در طرح کیف الکترونیک در کلاس درس استفاده می‌شود، اضافه کرد: اعتبارات اختصاص داده شده برای اجرای طرح‌های الکترونیک در مدارس استان به صورت مشارکتی است.

معتمدی با اشاره به اینکه کیف الکترونیک به عنوان گام اجرای طرح کتاب الکترونیک است، تاکید کرد: امیدواریم که این طرح در سال‌های آینده در میان تعداد بیشتری از دانش‌آموزان موجود در سطح استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه شرکت دانش‌آموزان استان در طرح کتاب الکترونیک به هیچ عنوان اجباری نیست و مدارس و دانش‌آموزان موجود در استان به صورت داوطلبانه می‌توانند در این طرح شرکت کنند، افزود: در سال تحصیلی جدید اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین شده که بخشی از این اعتبارات از یارانه وزارت آموزش و پرورش و بخشی از آن نیز توسط دانش‌آموزان تأمین شده است.

رئیس گروه بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی گذشته طرح کتاب الکترونیک به صورت پایلوت تنها در استان اصفهان اجرا شده است و در سال تحصیلی جدید اجرای این طرح در دیگر استان‌های موجود در سطح کشور با مانعی مواجه نیست.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول