اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

برای پیشبرد کارها تلاش‌ها باید 10 برابر شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی بر لزوم افزایش تلاش‌ها در برهه کنونی تاکید کرد و گفت: امروز تلاش‌ها باید به 10 برابر افزایش یابد تا انجام کارها دچار مشکل نشوند.

برای پیشبرد کارها تلاش‌ها باید 10 برابر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی نیکزاد شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به لزوم توجه به مشکلات مردم اظهار داشت: وجود کلید حل مشکلات مردم در دست برخی به عنوان یک نعمت برای آنها محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی به افتتاح‌های صورت گرفته در جریان سفر خود به استان زنجان اشاره کرد و افزود: آزادراه، پل عابر پیاده مدیریت ترافیک شهری از جمله پروژه‌هایی بودند که در جریان این سفر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی از وارد شدن دولت با همه توان برای حل مشکلات مردم مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد و تصریح کرد: دولت اختیارات کافی در این امور را، به دلیل آشنایی من به منطقه داده است.

وزیر راه و شهرسازی به شرایط حاکم بر منطقه و کشور اشاره کرد و گفت: همه باید در فرصت باقیمانده نهایت تلاش را برای حل مشکلات و کارهای باقیمانده انجام دهند و با ایمان، ایستادگی و مقاومت می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

نیکزاد با بیان اینکه ایران در حال حاضر وارد یک جنگ اقتصادی تمام عیار شده است، اضافه کرد: استکبار انرژی هسته‌ای را بهانه این جنگ قرار داده است و مطمئن باشید اگر این مسئله هم نبود حتما بهانه دیگری را برای این جنگ پیدا می‌کرد.

وی بر لزوم افزایش تلاش‌ها در برهه کنونی تاکید کرد و گفت: امروز تلاش‌ها باید به 10 برابر افزایش یابد تا انجام کارها دچار مشکل نشوند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: کشور برای پیشبرد امور نیازمند رزمنده و مجاهد منتهی در عرصه اقتصادی است چرا که جنگ موجود جنگ خاموش و اقتصادی است و باید با صلابت و قدرت در صحنه حاضر باشیم.

وی با بیان اینکه ایران با مشکلات ایجاد شده بر زمین نمی‌خورد، اضافه کرد: امید دشمن به تفرقه و اختلافات داخلی برای به شکست کشاندن نظام است.

در ادامه این جلسه مصوبات سفرهای قبلی وزیر به استان زنجان بررسی و مشکلات موجود برای اجرای مصوبات اجرا نشده، برطرف شد. همچنین وزیر راه و شهرسازی اقدام به اختصاص اعتبار برای پروژه‌هایی کرد که توسط مسئولان استان زنجان اعلام شده بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول