اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

متقاضیان مسکن مهر اصفهان کمتر از 6 ماه صاحب‌خانه می‌شوند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: متقاضیان واجد شرایط مسکن مهر در اصفهان کمتر از شش ماه صاحب‌خانه می‌شوند.

متقاضیان مسکن مهر اصفهان کمتر از 6 ماه صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط مسکن مهر در اصفهان کمتر از شش ماه صاحب‌خانه می‌شوند، اظهار کرد: در دو دهه گذشته، افزایش قیمت زمین و مسکن در کشور رکوردشکن بود که با افتتاح واحدهای مسکن مهر شاهد ثبات نسبی در بازار مسکن هستیم.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر در 96 شهر از 103 شهر استان اصفهان مسکن مهر در حال ساخت است، افزود: سال گذشته 42 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اصفهان افتتاح شد و اکنون نیز بیش از 30 هزار و 500 واحد آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون به غیر از اشتغال‌زایی قابل توجه در سطح استان اصفهان بیش از 750 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 30 هزار و 500 واحد آماده افتتاح پرداخت شده و این رقم به غیر از آورده متقاضیان، پول زمین و تأسیسات زیربنای و روبنایی است.

وی تصریح کرد: این تعداد واحد آماده افتتاح با عنوان خود مالکین و 99 ساله در سطح استان پراکنده است که بزرگ‌ترین آن، پروژه سایت فولادشهر به تعداد بیش از 5 هزار واحد محسوب می‌شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه این استان تاکنون در زمینه افتتاح مسکن مهر رتبه اول را در سطح کشور دارا است، ادامه داد: مهم‌ترین برنامه‌های آینده این اداره کل در حوزه مسکن را افتتاح تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در دهه مبارک فجر است.

وی گفت: بزرگ‌ترین آمار افتتاح در شاهین‌شهر با بیش از 6 هزار و 500 واحد است که تا قبل از دهه مبارک فجر 3 هزار واحد آن طی مراسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از همشهریان اصفهانی واجد شرایط مسکن مهر درخواست کرد که از این فرصت جهت خانه‌دار شدن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: این اداره کل آمادگی دارد پس از ثبت‌نام متقاضیان در کمتر از شش ماه واحدهای آنان را تحویل دهد.

محمودزاده افزود: در سه ماهه گذشته به بیش از 20 هزار واحد در بخش خودمالکین تسهیلات پرداخت شده است و همچنین در بخش بافت فرسوده 6 هزار واحد تسهیلات پرداخت شده که بیش از 3 هزار واحد آن در شهر اصفهان بوده است.

وی به پرداخت تسهیلات مسکن مهر به خیران مسکن‌ساز اشاره کرد و گفت: تاکنون برای بیش از یک هزار و 400 واحد تسهیلات مسکن به نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول