اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کوثر صورت گرفت

بازدید استاندار اردبیل از پروژه‌های مسکن مهر/ احداث 407 واحد مسکن مهر در کوثر

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از پروژه 407 واحدی مسکن مهر شهرستان کوثر بازدید کرد.

بازدید استاندار اردبیل از پروژه‌های مسکن مهر/  احداث 407 واحد مسکن مهر در کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان کوثر اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر در تمام شهرستان‌ها به سرعت در حال تکمیل شدن است که در این زمینه برای واگذاری واحدها باید متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی برای متقاضیان مسکن مهر کوثر از رقم 20 میلیون به 25 میلیون ارتقا می‌یابد.

این مسئول افزود: ما در سطح استان اردبیل تلاش می‌کنیم با پرداخت تسهیلات بانکی، آورده شخصی متقاضیان و همکاری خوب شرکت‌های خدمات‌رسان واحد‌های مسکن مهر را به صورت کامل تکمیل و به متقاضیان واگذار کنیم.

استاندار اردبیل بیان داشت: دولت نهم و دهم در یک انقلاب حقیقی در حوزه مسکن سعی کرده سر‌پناه مورد نیاز جوانان و نسل آینده را از طریق مسکن مهر تامین کند که این مجموعه‌ها ظرفیت خوب اشتغالزایی را فراهم آورده است.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت حل مشکل مسکن مهر کوثر را یادآور شد و افزود: در کنار افزایش سقف تسهیلات بانکی از 20 به 25 میلیون تومان با کار‌مزد 14 درصد شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق، گاز و تلفن باید به سرعت پروژه را تکمیل کرده و تا آغاز فصل سرما تحویل متقاضیان دهند.

وی تصریح کرد: در پروژه مسکن مهر کوثر جدول‌گذاری و زیر‌سازی مجموعه مسکن مهر انجام شده و در سال آینده بحث آسفالت‌ریزی نیز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای مسکن استان در خصوص درخواست ساکنان برای برخورداری از یارانه مسکن مهر گفت: پرداخت یارانه در اختیار وزیر راه و شهرسازی است که در این باب باید اقدامات لازم با هماهنگی وزارتخانه صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول