اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد

تکمیل 96 واحد مسکن مهر در کوثر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: از مجموع 407 واحد مسکن مهر کوثر بیش از 96 واحد به صورت کامل تکمیل شده و 151 واحد نیز در مرحله سفت‌کاری است.

تکمیل 96 واحد مسکن مهر در کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان کوثر اظهار داشت: در شهرستان کوثر در مجموع از 411 واحد مصوب 407 واحد مسکن مهر به عنوان شهر زیر 20 هزار نفر جمعیت در قالب سه تعاونی فرهنگیان، اصناف و کارمندان در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل به دو مشکل اساسی این مجموعه اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات افزایش تسهیلات از رقم 20 به 25 میلیون تومان و افزایش کارمزد از 12 درصد به 14 درصد است که بانک مسکن باید در این زمینه سهولت ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اهالی این مجتمع با مشکل تکمیل نشدن زیرساخت‌ها به ویژه آب، برق و گاز روبرو هستند.

حاج‌علیزاده بیان داشت: نیرو رسانی به این مجموعه انجام شده اما سیم‌کشی صورت نگرفته و انشعاب فاضلاب نیز انجام شده اما بحث آبرسانی با مشکل روبروست که در بخش گازرسانی نیز ضرورت دارد علمک‌ها به سرعت نصب شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ضرورت پرداخت آورده اولیه متقاضیان را ضروری اعلام کرد و گفت: در این مجموعه در بحث آماده‌سازی و جدول‌گذاری مشکلی وجود ندارد و اگر متقاضیان سهم خود را از محل آورده اولیه تامین کنند آسفالت‌ریزی نیز انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان اردبیل در شش شهرستان پایین‌تر از 20 هزار نفر جمعیت مسکن مهر به همت بنیاد مسکن احداث می‌شود.

حاج‌علیزاده اضافه کرد: در این مناطق 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر در که 90 درصد متقاضیان تاکنون به بانک‌های عمل معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول