اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

ملایر رتبه نخست همدان را در ساخت مسکن دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملایر با تحقق 99 درصدی، رتبه نخست استان همدان را در ساخت مسکن در قالب‌های مختلف به خود اختصاص داده است.

ملایر رتبه نخست همدان را در ساخت مسکن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در بازدید سرزده از مسکن مهر شهرستان ملایر از نزدیک در جریان روند ساخت مسکن مهر شهرستان قرار گرفت.

وی در این بازدید که از پروژه‌های تعاونی‌های 19گانه مسکن مهر و انبوه‌سازی تعاونی شاهد و واحدهای مسکن کمیته امداد نیز بود موارد را به صورت میدانی مشاهده و مشکلات آنها را بررسی و تصمیمات لازم برای شتاب بخشیدن به روند اجرایی آنها در محل را اتخاذ کرد.

فرماندار ملایر در ادامه به سایر موارد در مسکن مهر پرداخت و روند اجرای طرح‌های مخابرات، برق، گازرسانی، آبرسانی و شبکه فاضلاب مسکن مهر، ساخت مدرسه و مسجد و آماده‌سازی و جدول‌گذاری و آسفالت معابر شهرک مسکن مهر را نیز بررسی و بر رفع موانع و سرعت بخشیدن به روند کار در این امور تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر در ملایر با روند خوبی در حال اجرا است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون، 4 هزار و 564 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر، بافت فرسوده، شهرهای زیر 25 هزار نفر و مسکن روستایی در شهرستان ملایر آماده افتتاح شده است.

خیریانپور اظهار داشت: افزون بر این، سال گذشته نیز 7 هزار و 921 واحد مسکونی در قالب‌های مختلف در این شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: این شهرستان با تحقق 99 درصدی رتبه نخست استان را در ساخت مسکن در قالب‌های مختلف به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: در بخش مسکن روستایی نیز از یک‌هزار و 341 واحد، 940 واحد به بانک‌های عامل در شهرستان معرفی شده‌اند که از این تعداد عقد قرارداد 556 واحد صورت گرفته است.

خیریانپور از عقد قرارداد یک‌هزار و 576 واحد مسکونی در بافت فرسوده ملایر با تسهیلات 260 میلیارد ریال در ملایر خبر داد و گفت: عقد قرارداد 673 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر در ملایر انجام شده است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد:  قرارداد ساخت 8 هزار و 435 واحد مسکونی در قالب تعاونی‌ها، سه‌جانبه و خودمالکان انجام شده که پی‌سازی 7 هزار و 853 واحد و نازک‌کاری 3 هزار و 897 واحد به پایان رسیده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول