اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اردبیل در مقاوم‌سازی مسکن از استان‌های پیشتاز است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اردبیل در مقاوم سازی واحدهای مسکونی از استان های پیشتاز کشور است.

اردبیل در مقاوم‌سازی مسکن از استان‌های پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در آیین افتتاح ساختمان بخشداری قصابه در شهرستان مشگین‌شهر و معرفی نخستین بخشدار این بخش اظهار داشت: تاکنون از سهمیه 6 هزار واحدی استان اردبیل حدود 4 هزار و 500 واحد مقاوم‌سازی شده و عملیات مقاوم‌سازی 724 واحد دیگر نیز در حال اجرا است.

وی گفت: مبلغ تسهیلات مقاوم‌سازی به 125 میلیون ریال افزایش یافته که علاوه بر روستاییان، اهالی شهرهای زیر 20 هزار نفر نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان و نقش مقاوم‌سازی اماکن مسکونی و تجاری برای کاهش آسیب‌‌های جانی و مالی، اهالی را به استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی فراخواند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی الهی دانست و بر خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال برای توسعه و عمران بخش قصابه 28 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

فضایل عزیزی در ادامه از افتتاح طرح گازرسانی بخش قصابه تا ابتدای فصل سرما و نیز آغاز عملیات احداث تفرجگاه این شهر در حاشیه رودخانه مشگین‌چای خبر داد.

در این آیین التماس ابراهیمی به عنوان نخستین بخشدار بخش تازه تاسیس قصابه شهرستان مشگین شهر معرفی شد.

همچنین استاندار اردبیل در جریان بازدید از یک واحد نانوایی در مشگین شهر اظهار داشت: حل مشکل نان در این استان به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان یک ضرورت است. 

اکبر نیکزاد با انتقاد از وضعیت نامناسب پخت نان در دیگر مناطق استان به ویژه در شهر اردبیل خواستار بهبود وضعیت نان در استان شد و گفت: بهبود کیفیت نان نیازمند عزم جدی از سوی مسئولان کارخانه‌های آردسازی، نانوایان زحمتکش و همکاری مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک مشکل نان که یکی از دغدغه‌های اساسی مردم استان اردبیل است برطرف شود.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول