اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

برخی باندها و رانت‌ها مانع از پیشرفت روند مسکن مهر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: در بحث مسکن جوانان، با ساخت مسکن مهر اقدامات خوبی صورت گرفته است اما باندها و رانت‌هایی هستند که نمی‌گذارند این بحث با شدت جلو برود.

برخی باندها و رانت‌ها مانع از پیشرفت روند مسکن مهر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی در مراسم جشن بزرگ پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ملی ازدواج جوانان که در مجتمع فرهنگی ابن سینا برگزار شد، اظهار داشت: موضوعاتی چون اشتغال، مسکن و تسهیلات مشکل اصلی ازدواج است که باید برای رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: بزرگترین بحثی که حیات جامعه به آن احتیاج دارد ازدواج است، آینده بشریت به آن بستگی دارد و این امر تا اندازه‌ای مهم است که اسلام کامل شدن دین را به آن وابسته می‌داند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان رضوی ادامه داد: در ایامی که تمام هجمه‌ها از سوی دشمن، در حوزه فرهنگی ـ اقتصادی علیه ایران اسلامی است سفر پربرکت مقام معظم رهبری به خراسان تمام این هجمه‌ها و رشته‌های دشمن را پنبه کرد.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه باید برای تسهیل در امر ازدواج جوانان برنامه‌‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: باید در امر ازدواج کار کنیم و جا دارد خیرین در این حوزه بیشتر معرفی شوند.

فامیل‌کریمی با اشاره به آمار طلاق گفت: آمار طلاق در همدان آمار زیاد بالایی نیست اما از هشت ازدواج یک طلاق داریم که این امر اصلاً پسندیده نیست.

وی ابراز کرد: نباید بگذاریم شیرازه خانواده‌ها از هم پاشیده شود چون وقتی کانون خانواده از هم پاشیده شود اکثر بزهکاری‌ها از درون خانواده‌ها به جامعه می‌آید.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان افزود: با تکیه بر آموزه‌های دینی، می‌توان باعث کاهش طلاق در جامعه شد، پس باید در رابطه با نوع زندگی بر اساس اعتقادات و آموزه‌های دینی سرمایه‌گذاری کرد.

وی درباره مشکلات ازدواج جوانان بیان داشت: باید مقدمات ازدواج را با بحث تسهیلات فراهم کرد و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

فامیل‌کریمی در بحث اشتغال و مسکن جوانان نیز گفت: ما وظایفی دیگری را هم در این زمینه داریم که مهم‌ترین آن بحث اشتغال است که باید برای آن نیز برنامه‌ریزی شود.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: در بحث مسکن جوانان، با ساخت مسکن مهر اقدامات خوبی صورت گرفته است اما باندها و رانت‌هایی هستند که نمی‌گذارند این بحث با شدت جلو برود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول