اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تکمیل زیرساخت‌ها

سایت مسکن مهر آبادان آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: در صورت تکمیل زیرساخت‌ها، سایت مسکن مهر آبادان آسفالت و فضای سبز آن آماده می‌شود.

سایت مسکن مهر آبادان آسفالت می‌شود

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان با اشاره به سایت مسکن مهر این منطقه اظهار کرد: آسفالت نکردن معابر سایت مسکن مهر تا زمانی که زیرساخت‌ها به‌طور کامل انجام نشود، امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه در راستای تکمیل پروژه بزرگ مسکن مهر باید تمام دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار کنند، افزود: در صورت آسفالت معابر و خیابان‌های سایت مسکن مهر، کنده‌کاری‌های مجدد برای بحث آب، گاز، فاضلاب و ... سبب دوباره‌کاری می‌شود.

شهردار آبادان همچنین عنوان کرد: آسفالت آخرین مرحله اجرایی کار است و در صورت تکمیل عملیات زیرساخت‌ها، فضای سبز نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تعامل با شهروندان را در اولویت کار قرار داده است، ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها است.

شیرازی در ادامه گفت: مسئولان شهری در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر باید تلاش مضاعف کنند و بدانند شهرداری نیز در زمینه خدمت‌رسانی و انجام امور محوله در این سایت از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با شهروندان اشاره کرد و گفت: با برگزاری نشست‌هایی با حضور شهروندان و برخی مسئولان شهری به بررسی مشکلات محله‌های مختلف پرداخته‌ایم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول