اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

برخی برای ثبت‌نام مسکن مهر وسایل خانه‌شان را فروختند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر کسانی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند از قشر ضعیف جامعه هستند که بعضی از آنها برای تأمین پول برای مسکن مهر وسایل خانه‌شان را فروختند.

برخی برای ثبت‌نام مسکن مهر وسایل خانه‌شان را فروختند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان به عنوان خادمان مردم باید حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را افزایش دهند.

وی افزود: مردم همواره و در هر شرایطی در عرصه دفاع از نظام اسلامی حضوری چشمگیر داشته‌اند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت مسکن در استان بوشهر خاطر نشان کرد: کارخانه بزرگ سیمان در استان بوشهر در حال فعالیت است و حتی مصالح ساختمانی به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم، اما شاهد افزایش قیمت مسکن هستیم که مسئله‌ای غیر قابل قبول است.

موسوی‌نژاد با انتقاد از عملکرد تعاونی‌های مسکن و شیوه پاسخگویی به مردم تصریح کرد: گزارشاتی به ما رسیده مبنی بر اینکه برخی تعاونی‌های مسکن پول‌های دریافتی از مردم را در جای دیگری هزینه می‌کنند که باید پیگیری شود.

وی با اشاره به نحوه اجرای طرح مسکن مهر بیان کرد: مسکن مهر ماندگار از پروژه‌های کلان دولت در کشور است و از استاندار بوشهر می‌خواهم دستور دهد تا هر چه سریع‌تر ستاد هماهنگی راهبردی مسکن برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تشکیل شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تشکیل این ستاد باعث خواهد شد همه دستگاه‌های متولی و بانک‌ها از هرگونه تصمیمات جداگانه‌ای پرهیز کنند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه برخی برای ثبت‌نام مسکن مهر وسایل خانه‌شان را فروختند یادآور شد: بیشتر کسانی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند از قشر ضعیف جامعه هستند که بعضی از آنها برای تأمین پول برای مسکن مهر وسایل خانه‌شان را فروختند و وام گرفتند تا صاحبخانه شوند، این در حالیست که حال دچار مشکلاتی شده‌اند و مدام وعده می‌شنوند و از مسئولان انتظار داریم فکری برای رفع مشکلات این جوانان کنند.

وی اضافه کرد: ساز و کار قانونی برای نظارت بر فعالیت تعاونی‌های مسکن وجود ندارد و معتقدم باید شرایطی فراهم شود که اگر مسئولی یا پیمانکاری به تعهداتش عمل نکرد مؤاخذه شود، بنابراین دولت باید آئین‌نامه‌ای در این زمینه تنظیم و ابلاغ کند.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: تمام مسئولان باید با جان و دل در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند و هر گونه کم‌کاری خیانت است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول