اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

کم‌کاری در ساخت مسکن مهر آمل پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: کم‌کاری و رشد نامطلوب در ساخت مسکن مهر را نمی‌پذیریم و هیچ بهانه‌ای هم قابل قبول نیست.

کم‌کاری در ساخت مسکن مهر آمل پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در نشست ستاد مسکن مهر این شهرستان که با حضور پیمانکاران و مسئولان تعاونی مسکن مهر همراه بود، گفت: پروژه مسکن مهر یکی از اقدامات گسترده دولت نهم و دهم برای خانه‌دار شدن مردم است تا آنها را از اجاره‌ نشینی درآورده و فضایی مناسب و مطلوب را برای زندگی‌شان فراهم کند.

وی با اعلام اینکه جلسات متعددی را با پیمانکاران ساختمانی مسکن مهر در این شهرستان گذاشته و مشکلات و موانع راه‌شان بررسی شد، افزود: پیشرفت چندانی در این امر به چشم نمی‌آید.

رسولی با تاکید اینکه برای بررسی و چاره‌اندیشی موانع مسکن مهر در آمل جلساتی را با مدیران کل استانی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل دادیم، ابراز داشت: کم‌کاری و رشد ناچیز در ساخت مسکن مهر را نمی‌پذیریم و هیچ بهانه‌ای هم قابل قبول نیست.

این مسئول ادامه داد: پروژه‌های بزرگ 541 واحدی کمربندی هزار سنگر، 256 واحدی شهر امامزاده عبدالله(ع)، 64 واحدی و 112 واحدی خود مالکی فرح‌بخش در این شهر وجود دارند که با بهره‌برداری از آنها جمع زیادی از خانوارهای آملی خانه‌دار می‌شوند.

معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه باید تکلیف مسکن‌های مهری که در این شهرستان از مدت‌ها قبل کار خود را آغاز کرده هرچه زودتر معلوم شود، گفت: هدف ما سرعت در تحویل مسکن مهر به مردم است به شرطی که خانه‌هایی با کیفیت، محکم و زیبا را ایجاد کنیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل نیز در این نشست یادآور شد: چندی پیش کمیته‌ای فرعی تشکیل شده و مقرر شد تا در نخستین فرصت تیمی متشکل از کارشناسان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی شهرستان در محل پروژه‌ها حاضر شده و اختلافات سلیقه، وصولات، مفاد قرارداد، ماهیت متر مربعی بودن پیمان و دریافت‌ها بین پیماکناران و مسئولان مربوطه بررسی شود.

محمد رمضانی با اعلام اینکه به این منظور یک روز کاری خود را به آن اختصاص دادیم، گفت: تمام موارد اختلاف نظر در قالب قرارداد به صورت آیین‌نامه و بخش‌نامه تصویب شد تا وحدت رویه و پیشرفت کار حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اضافه برداشت مبلغ 200 میلیون تومان دیگر نیز برای تسریع کار به پیمانکار دادیم، عنوان کرد: ولی با این وجود 80 نفر روزانه در واحدها مشغول به کارند که این عدد یک عیب محسوب می‌شود.

رمضانی متذکر شد: باید از امروز ظرف مدت 45 روز به پیمانکاران فرصت داده شود تا براساس چارچوب مورد نظر کار خود را پیش ببرند زیرا دیگر جای صبر و حوصله نیست و مردم حدود دو سال منتظر تحویل دریافت کلیدهای مسکن مهر هستند و البته مدت پیمان برخی از پیمانکاران نیز بیش از یک سال به اتمام رسید.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول