اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان در بخش مسکن همواره جزو بهترین‌های کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در سطح استان در بخش مسکن گفت: زنجان در بخش مسکن مهر همواره بهترین‌ عملکرد را داشته است.

زنجان در بخش مسکن همواره جزو بهترین‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح راه روستایی فلج از توابع شهرستان خرم‌دره با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مسکن استان زنجان اظهار داشت: این اقدامات خوب در بخش راه هم ادامه دارد.

وی افزود: زنجان نخستین استانی است که جشن مسکن مهر را برگزار کرده است و آخرین ارزیابی‌ها نشان از رتبه برتر استان در عملکرد مسکن مهر است.

استاندار زنجان موفقیت‌های کسب شده را مرهون تلاش‌های چهار ساله مسئولان استان عنوان و تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر تعهد شده در سطح استان تا قبل از پایان عمر دولت دهم باید تحویل داده شود.

وی به اقدامات انجام شده در بخش راه هم اشاره کرد و گفت: بزرگترین پروژه استان که جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است دو بانده کردن راه سلطانیه و کبوتر‌آهنگ است.

رئوفی‌نژاد اعتبار در نظر گرفته شده برای دو بانده کردن جاده سلطانیه- کبوتر‌آهنگ را 200 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه در پنج قطعه انجام می‌شود.

وی از در دست احداث بودن قطعه یک پروژه سلطانیه کبوتر‌آهنگ خبر داد و تصریح کرد: حداکثر تا آبان ماه چهار قطعه دیگر این پروژه به صورت هماهنگ کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار زنجان اضافه کرد: جاده سلطانیه ـ کبوتر‌آهنگ 105 کیلومتر است.

وی محورهای زنجان ـ دندی، زنجان ـ منجیل و زنجان ـ بیجار را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای بخش راه عنوان کرد.

رئوفی‌نژاد به افتتاح جاده در دسترس زنجان ـ طارم اشاره کرد و گفت: این پروژه بعد از 20 سال به بهره‌برداری رسید.

وی با یادآوری آخرین سال عمر دولت دهم تاکید کرد: دولت در صدد است به تعهدات خود عمل کند ولی اجرا و بهره‌برداری از بعضی پروژه‌ها به دولت بعدی واگذار می‌شود.

شایان ذکر است، استاندار و هیئت همراه در سفر به شهرستان خرم‌دره از مجتمع کشت و صنعت سبز دشت که یک واحد جوجه‌کشی است و همچنین شرکت زرتاک‌داران خرم نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول