اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد:

نابینایان برای تحویل مسکن مهر در اولویت قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد گفت: نابینایان در تحویل مسکن مهر از اولویت خاصی برخوردار هستند که این نهاد حمایتی پی‌گیر مسکن آنان است.

نابینایان برای تحویل مسکن مهر در اولویت قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دارا زمانی‌فر ظهر امروز در جشن روز جهانی عصای سفید در یاسوج اظهار کرد: اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد با همکاری کانون نابینایان به مناسبت هفته عصای سفید اقدام به برگزاری جشن ویژه روشندلان کرده است.

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد هدف از برگزاری این جشن را تکریم روشندلان ذکر کرد و گفت: این برنامه به منظور مناسب‌سازی محیط، شأن و منزلت نابینایان در سطح جامعه و توجه به میزان حقوق آن‌ها برگزار شد.

وی عمده برنامه‌های جامعه هدف را شناسایی و بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در این عرصه عنوان کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته توانمندسازی نابینایان به منظور اشتغال‌زایی، ایجاد مسکن و ارائه کمک هزینه‌های تحصیلی صورت می‌گیرد.

زمانی‌فر ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته برای توانایی استعدادیابی روشندلان در سطح شهرستان بویراحمد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

این مسئول اذعان کرد: برای تحویل مسکن مهر در سطح شهر و روستاها نابینایان در اولویت کاری قرار دارند که با توجه به میزان اعتبارات خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد.

وی گفت: اقدامات لازم در زمینه‌های مختلف اشتغال و مهارت‌های لازم برای امرار معاش روشندلان بررسی و با توجه به نوع فعالیت آن‌ها خدمات لازم ارائه می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد خدمت به نابینایان را از افعال حسنه دانست و گفت: این قشر از معلولان دارای قدرت و توانایی بالایی در درک موضوعات مختلف بوده و همه چیز را با چشم دل مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول