اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

مدارس جنوب تهران هوشمندسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران در جشن بازگشایی مدارس که با حضور نماینده ولی فقیه در شهرری برگزار شد، از هوشمندسازی مدارس این منطقه خبر داد.

مدارس جنوب تهران هوشمندسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی در جشن بازگشایی مدارس که با حضور آیت‌الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه در شهرری برگزار شد، گفت: در راستای ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان طرح هوشمندسازی در 40 مدرسه این منطقه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت همکاری و مشارکت دانش‌آموزان در پروژه‌های مدیریت شهری خاطرنشان کرد: به‌منظور آگاهی دانش‌آموزان با حقوق شهروندی مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های متنوعی در زمینه آموزش‌های شهروندی، فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است که با شروع سال تحصیلی در سطح مدارس این منطقه اجرا می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات و همایش‌های ورزشی و نصب دستگاه‌های بدنسازی در مدارس از جمله فعالیت‌های ورزشی در سطح مراکز آموزشی این منطقه است که به منظور ارتقای سلامت دانش‌آموزان انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح استقبال از مهر 91 با عنوان «باز باران» در سطح منطقه در حال اجراست، خاطرنشان کرد: بهسازی و زیباسازی مدارس، اکران پیام‌های آموزشی و تربیتی در سطح شهر، ایمن‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی، توزیع بسته‌های سلامت و فرهنگی در بین دانش‌آموزان، اهدای حواله‌های خرید نوشت‌افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، توزیع اقلام آموزش شهروندی، برپایی جشن شکوفه‌ها، برپایی نمایش‌های میدانی با موضوع سلامت و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت سلامت محور از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح انجام شده است.

گفتنی است، زنگ مهر در مدارس میثم و شهید غیوری با حضور آیت‌الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه، شهردار منطقه 20، قائم مقام و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک، بخشدار مرکزی ری و جمعی از خانواده شهدا در حالی نواخته شد که همزمان شهرداران نواحی 22 گانه نیز زنگ مدارس نواحی را به صدا در آوردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول